کشتی زیراب سوادکوه با انتخاب هیئت ورزشی جدید، برنامه‌های آینده‌نگرانه و بهسازی سالن کشتی، شاهد موج جدید حمایتی از این رشته پرافتخار است.
کد خبر: ۱۶۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 19 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حیدر عباس‌نژاد در جلسه هیئت کشتی زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه تعمیر و باز‌سازی سالن شهید احمدی زیراب سوادکوه در حال اتمام است و موج جدید حمایت از کشتی این شهر آغاز شده است، گفت: ثبات و آرامش کشور ما به برکت خون شهیدان و ایثار‌گری‌های ایثارگران است و برای ثبات این کشور هزینه‌های معنوی و مادی فراوانی انجام شده و ما باید در اجرای وظایف خود تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه با شهید رحمان حسنی که اهل یکی از روستاهای دهستان کسلیان بخش زیراب سوادکوه است، هم‌رزم بودم، این شهید روزی به ما گفت که «نمی‌دانم فرزندم محمد می‌تواند بابا بگوید یا نه» و این جمله را در وصیت‌نامه خودش هم آورد و حسرت «بابا گفتن» بر دل برخی از شهدای ما مانده است، افزود: شهید محسن احمدی نیز با اهدای هزینه ساخت سالن در شهر زیراب باعث شد که هزاران ناهنجاری در شهر، با ورزش جوانان از بین برود.

رئیس هیئت کشتی زیراب سوادکوه بر لزوم تعامل نزدیک مربیان کشتی زیراب اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای قوانین ورزشی در اولویت فعالیت‌های ما قرار دارد و با بی‌نظمی و بی‌قانونی در کشتی زیراب مقابله می‌کنیم.

* نگاه کاسب‌کارانه برخی به ورزش

نائب‌رئیس هیئت کشتی زیراب سوادکوه با یاد کردن از شهید محسن احمدی برای ساخت سالن ورزشی و تأثیر این سالن ورزشی در مقابل ناهنجاری‌ها، گفت: مرحوم رنجبر صفری از مربیان گذشته شهر زیراب، اخلاق و ورزش را در بین شاگردانش تقویت کرد و درآمد کلاس خود را برای ارتقای کشتی شهر هزینه می‌کرد و این راه باید توسط مربیان فعال تداوم یابد.

موسی رسولی افزود: در گذشته آرزوی ما کسب مدال و عنوان شهرستانی در رشته کشتی بود و کمبود اعتبارات و امکانات هم گسترده بود ولی در حال حاضر عشق در کشتی کم‌رنگ شده است و برخی‌ها تلاش می‌کنند نگاه کاسب‌کارانه به ورزش داشته باشند.

عبدالله کریم‌نژاد عضو دیگر هیئت کشتی زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه هفت سوادکوهی در المپیک گذشته حضور داشتند که بیشتر آنها در خارج از سوادکوه تمرین داشتند، گفت: تمرین ورزش‌کاران نخبه سوادکوهی در شهر‌ها و استان‌های دیگر، بیان‌گر ضعف مدیریت و امکانات در سوادکوه و مدیریت مناسب شهر‌ها و استان‌های دیگر است.

وی افزود: ارتقای فنی مربیان کشتی زیراب سوادکوه برای کسب نتایج مناسب باید در اولویت قرار گیرد.

کامران طالبی مسئول مالی هیئت کشتی زیراب سوادکوه با تأکید بر لزوم افزایش تعامل بین مربیان و هیئت و خانواده کشتی زیراب سوادکوه، گفت: باید به‌صورت حرفه‌ای به ورزش توجه شود تا به اهداف مورد نظر دست یافت.

عبدالحسین امیری دبیر هیئت کشتی زیراب سوادکوه بر لزوم احترام مربیان و کشتی‌گیران بر تصمیمات هیئت کشتی تأکید کرد و گفت: تقویت کشتی‌گیران توانمند و استفاده از نظرات خانواده کشتی در دستور کار هیئت کشتی زیراب قرار گیرد.

حسن گودرزی عضو دیگر هیئت کشتی زیراب سوادکوه بر توانمندی‌های کشتی زیراب سوادکوه اشاره کرد و گفت: کمبود دانش مربیان کشتی زیراب سوادکوه باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی ارتقا یابد و با احترام به مربیان، قوانین هیئت اجرایی شود.

* برنامه‌ریزی آینده‌نگرانه برای کشتی زیراب سوادکوه

کشتی زیراب سوادکوه با آغاز به کار هیئت جدید شاهد برنامه‌ریزی ساختاری به‌منظور استفاده مناسب و بهینه از قابلیت‌های کشتی است که هزینه حدود 50 میلیون تومانی بهسازی سالن شهید احمدی با هزینه رئیس هیئت که قول‌های مسئولان ملی و استانی و شهرستانی همچنان در حد مصوبات مکتوب باقی مانده، در همین زمینه بوده است.

همکاری و همراهی خانواده کشتی زیراب با تعامل مناسب کشتی‌گیران، خانواده آنها، هیئت و مربیان به‌دست می‌آید که برخی از اقدامات تعداد معدودی از مدعیان این عرصه جای تأمل دارد.

شایسته است مربیان کشتی با اولویت قرار دادن اخلاق ورزشی و آینده‌نگری و برنامه‌ریزی بر پایه افق آینده‌نگرانه، هیئت کشتی را که دارای عناوین داوطلبانه و بدون حق جلسه و منافع مادی هستند، کمک کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار