مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی تبریز:
مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی تبریز گفت: با توجه به اینکه بنیانگذار مجموعه ماشین سازی کشور چک است هیئت بلند پایه‌ای از چک پیشنهاد بازدید از ماشین‌سازی را داده‌اند.
کد خبر: ۱۶۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 19 January 2016
به گزارش تابناك تبريز، علی‌اکبر خادمی‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه هیئت بلند پایه‌ای از چک پیشنهاد بازدید از ماشین‌سازی را داده‌اند گفت: بنیانگذار این مجموعه کشور چک است که سعی می‌شود مشارکت و سرمایه‌گذاری آنها را در ماشین‌سازی جلب کنیم و با استفاده از فاینانس و انتقال تکنولوژی شاهد تحول در ماشین‌سازی باشیم.

وی همچنین از آماده بودن طرح توسعه ماشین‌سازی خبر داد و گفت: این طرح برای تصویب در هیئت دولت به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: با عملیاتی شدن طرح توسعه ماشین‌سازی برای بیش از 6 هزار نفر اشتغال ایجاد شده و با مجهز شدن به تکنولوژی‌های روز دنیا شاهد تحول در تولیدات این مجموعه خواهیم بود.

خادم در عین حال با بیان اینکه باوجود اینکه تکنولوژی تولید در این مجموعه صنعتی به روز نشده ولی با کمترین داشته تولیدات را بروز شده‌ در راستای بازار تقاضا را تولید می‌کنیم ادامه داد: چرا که هر چند ماشین‌سازی در تکنولوژی ساخت به روز نشده ولی در طراحی و تولید سیستم از تولیدات جهانی عقب نمانده است.

وی درباره موضوع واگذاری ماشین‌سازی به بخش خصوصی نیز که اخیرا حرف و حدیث‌های زیادی را به دنبال داشت گفت: 6 ماه زمان برای واگذاری وجود داشت که از این مدت زمان تنها 2 ماه باقی مانده و با توجه به اینکه تاکنون خریداری مراجعه نکرده فکر نمی‌کنم از این به بعد نیز متقاضی وارد گود برای خرید ماشین‌سازی شود و تا 2 ماه دیگر این طرح خود به خود لغو خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :