کد خبر: ۱۶۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 18 January 2016
معاون پیشگیری از جرم اداره‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان نقش اثرگذار رسانه بر روند انتخابات، اظهار داشت: انتظار می‌رود رسانه‌های استان به پیشگیری از وقوع جرم در هر زمان و به خصوص در آستانه انتخابات کمک کنند.

به گزارش"عصردنا" الماس گشتاسبی با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در رعایت قانون مداری توسط سایر افراد جامعه دارد، گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه از عدم ایجاد فضای قومیتی بپرهیزد چون این روند تاثیر مثبتی در توسعه استان ندارد.

وی تصریح کرد: احترام به ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و پرهیز از تحرکات قومی و قبیله ای یک اصل است که باید رعایت شود و عدم توجه به این مسئله سبب جاماندن ما از پیشرفت در عصر حاضر است.

گشتاسبی عنوان کرد: هدف همه ما از جمله نیروهای نظامی و امنیتی تا اصحاب رسانه برگزاری انتخابات در یک فضای سالم و با نشاط هستیم و این مسئله همکاری مطلوب اصحاب رسانه در جهت فرهنگ سازی رقابت سالم را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه رسانه نیز باید تابع قانون باشد، خواستار رعایت اصول اخلاقی و حرفهای رسانه‌ای توسط اصحاب رسانه شد و افزود: هرگونه نشر اکاذیب و افترا به افراد در رسانه‌های مکتوب و مجازی جرم است و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار