تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران به مدد درخشش کشتی‎گیران مازندرانی در 3 دسته آزاد، فرنگی و پهلوانی مجموعا با 80 امتیاز به مقام قهرمانی مسابقات بین‎المللی جام جهان پهلوان تختی دست یافت.
کد خبر: ۱۶۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 17 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، سی‌وششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام بین‌المللی تختی که با حضور 16 تیم خارجی به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی 12 هزار نفری برگزار شد که تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی جمهوری اسلامی ایران به مدد درخشش کشتی‌گیران مازندرانی با اقتدار قهرمان شد.
در این دوره از رقابت‌ها 11 کشتی‌گیر آزاد، فرنگی و یک کشتی‌گیر در رشته پهلوانی از استان ورزش‎خیز مازندران موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند.
رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد مدال نقره، بهنام احسان‌پور مدال طلا وزن 61 کیلوگرم، مهران شیخی مدال نقره و مهران نصیری مدال برنز، 70 کیلوگرم سعید داداش‌پور مدال نقره، مجتبی گلیج مدال برنز وزن 86 کیلوگرم، رضا یزدانی مدال طلا 97 کیلوگرم و جعفر شمس‌ناتری مدال برنز 125 کیلوگرم دریافت کردند.
در رشته فرنگی نیز علی ارسلان مدال نقره در وزن 66 کیلوگرم ، داوود گیل نیرنگ مدال برنز 98 کیلوگرم همچنین عبدالله قمی در رشته پهلوانی موفق به کسب مدال برنز شدند.
در نتایج تیمی رشته آزاد در سی‌وششمین دوره جام بین‌المللی تختی تیم ملی ایران با 80 امتیاز با اقتدار قهرمان شد و تیم‌های ارمنستان با 26 و بلاروس با 25 امتیاز دوم و سوم شدند.
در نتایج تیمی رشته فرنگی نیز تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با 79 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های اوکراین با 38 و جمهوری آذربایجان با 22 امتیاز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار