مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران
مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه تعداد 110 پروژه ورزشی در این استان در دست اقدام است، گفت: مجموع اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژ‌ه‌ها 20 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۶۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 15 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حبیب حسین‌زادگان در جمع خبرنگاران در چالوس با بیان اینکه خیران و بخش غیردولتی می‌تواند زمینه‌ساز حضور و مشارکت مردم را فراهم کنند، اظهار كرد: روسای ادارات ورزش و جوانان باید به ستاد ساماندهی جوانان و اوقات فراغت و رفع نیازمندی ‌های ورزشکاران نخبه توجه نشان دهند.

وي بر استفادهاز ظرفیت بخش‌های خصوصی و غیردولتی جهت توسعه ورزش استان تاكيد كرد و گفت: در این راستا با تشکیل انجمن خیران ورزش‌یار و مشارکت افرادی‌که تمایل دارند در حوزه سخت‌افزاری و زیربنایی به دولت و سازمان ورزش و جوانان کمک کنند بهره خواهيم برد.

مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه تعداد 110 پروژه ورزشی در این استان در دست اقدام است، گفت: مجموع اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژ‌ه‌ها 20 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 300 مکان ورزشی در استان مازندران وجود دارد، تصریح کرد: سعی ما بر این است تا بتوانیم به تمام اماکن ورزشی استان خدمات‌دهی کنیم تا جامعه هدف ما از این زیر‌ساخت‌ها بر اساس اهداف دولت استفاده کنند.

مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه در حوزه افزایش سرانه ورزشی گام‌های خوبی برداشته شد، ابراز كرد:پروژه زمین پنج‌هزار نفره چالوس نیز که حاصل سفر مقام معظم رهبری است نیز در حال توسعه است.

حسين زادگان تصريح كرد:برای پروژه ورزشی حاصل از سفر رهبری در شهرستان نوشهر که نیمه‌کاره مانده است مبلغ 6میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و همچنین در تنکابن نیز قرار است اعتبار یک‌میلیارد تومانی مازاد بر سهمیه اعتبار مورد نظر اختصاص یابد که تمام این موارد در افزایش سرانه ورزشی در این منطقه موثر است.

وی به مهم‌ترین برنامه ورزشی که برای سال آینده در این استان در نظر گرفته شده است، گفت: اعزام تيم ها و هيئت هايی از استان مازندران در المپيك 2016 برزيل مصادف با مرداد ماه سال95 كه در آن ورزشكاران از كشورهای مختلف جهان در رشته های مختلف به رقابت می پردازند می تواند فرصت مناسبی براي استان باشد.

حسين زادگان در پايانبا تاكيد برجدی گرفتن ورزش همگانی يادآور شد: یکی از جهت‌گیری‌های دولت در استان مازندران و به موازات آن در غرب استان افزایش سرانه ورزشی است و در اين خصوص تلاش های خوبی نيز داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار