فرماندار سرعین گفت: باید پای گردشگران روسی را به منطقه باز کنیم وبرای این منظور نیازمند همت مسئولان، تبلیغ مناسب و معرفی قابلیت های شهرستان از جمله چاپ و توزیع بروشورهای گردشگری به زبان روسی است.
کد خبر: ۱۶۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 14 January 2016
عاطف ناصری روز پنجشنبه حلقه مفقود شهرستان سرعین را جذب گردشگران خارجی عنوان کرد و افزود: حوادث اخیر در روابط ترکیه و روسیه زمینه را برای جذب گردشگران روسی در منطقه فراهم کرده است، این فرصت می تواند برای شهری چون سرعین فراهم گردد که مقصد گردشگران روسیه باشد.
وی بیان کرد: میلیون ها گردشگر روسی در سال های گذشته میلیون ها دلار در ترکیه هزینه کرده اند که حوادث اخیر در روابط این دو کشور و کاهش سفر روسها به ترکیه می تواند زمینه را برای جذب این گردشگران به ایران و سرعین فراهم کند و باید در این زمینه اقدام اساسی صورت گیرد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی در بهمن ماه در این شهرستان بیان کرد: شعار جشنواره سال جاری 'لذت زمستان با خانواده در شهر توریستی سرعین' انتخاب شده است .
ناصری بر آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان برای ارایه خدمات به گردشگران زمستانی اشاره کرد و گفت : همه در تلاش هستند تا تعطیلات به یاد ماندنی برای گردشگران و میهمانان زمستانی این شهر توریستی فراهم کنند .
فرماندار سرعین آموزش کارکنان مراکز گردشگری و اصناف را امری ضروری ذکر کرده و ادامه داد: راه اندازی دفتر خدمات مسافرتی در سرعین و تهیه بسته های گردشگری به ویژه در ایام برگزاری جشنواره زمستانی و نوروز سال 95 پیگیری می شود.
سرعین در 27 کیلومتری جنوب غرب اردبیل یکی از مهمترین کانون های گردشگری کشور محسوب می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار