استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: طرح مثلث توسعه فرهنگی اجتماعی استان کرمان به صورت آزمایشی در شهرستان‌های جنوبی کرمان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۶۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵ 12 January 2016

علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: کرمان آماده برگزاری انتخابات اسفندماه است تمام هم و غم فرمانداران و مسئولان اجرایی برای برگزاری انتخاباتی آرام و سالم گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران و مسئولان بی‌طرفی خود را در انتخابات رعایت کنند تا هیچگونه شبهه‌ای وجود نداشته باشد، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مدنظر است که پشتوانه قوی برای نظام خواهد بود.

رزم‌حسینی تصریح کرد: مردم نیز بر انتخاب نمایندگان پرتلاش، سخت‌کوش و افرادی که دغدغه آبادانی استان را دارند انتخاب کنند.

وی با اشاره به بودجه جاری ابراز داشت: سقوط قیمت نفت موجب شد درآمدهای پیش‌بینی شده در بودجه کاهش یابد و هنوز هم تحریم‌ها کامل برداشته نشده است.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: مدیران در هزینه کرد بودجه‌ها تا پایان سال دقت داشته باشند، بخشی از پروژه‌های نیمه تمام تا دهه فجر نیز به سرانجام می‌رسد.

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز در کرمان گفت: همه مدیران در جهت ترویج فرهنگ نماز مشتاقانه و عالمانه بدون تظاهر و ریاکاری و در جهت خلوص نیت فرهنگ نماز تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه 25 دستگاه متولی حوزه فرهنگی و اجتماعی شناسایی شدند، اظهار داشت: با همکاری این دستگاه‌ها و پیش‌نویس طرحی به همت حجت‌الاسلام عرب‌پور امام جمعه موقت کرمان، مثلث فرهنگی اجتماعی استان مرکب از همه دستگاه‌های اجرای و مردم و مسئولیت‌پذیری امامان جمعه اجرایی می‌کنیم.

رزم‌حسینی گفت: این طرح به طور آزمایشی در پنج شهرستان جنوبی استان کرمان که آسیب‌های اجتماعی جدی‌تری نسبت به دیگر شهرستان‌ها دارند به اجرا گذاشته می‌شود تا در مرحله بعد به استان تعمیم دهیم.  

استاندار کرمان ابراز داشت: این طرح مطمئنا از طرح‌های نوین کرمان است که می‌تواند در استان‌های دیگر هم اجرایی شود.

وی تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی در استان ایجاد شده که به دلیل عدم آگاهی و آموزش مردم در حوزه فرهنگی بود و با اجرای این طرح امیدواریم بتوانیم بخشی از آنها را کاهش دهیم.

رزم‌حسینی افزود: آسیب‌های اجتماعی که در شهر کرمان وجود دارد و گاهی فزاینده است، باید مورد بررسی قرار گیرند و وظیفه ماست که آنها را کاهش دهیم و نمی‌توانیم در برابر آنها بی‌تفاوت باشیم.

وی با اشاره به آمار فزاینده طلاق گفت: سانسور کردن اخبار موجب می‌شود که آگاهی در امور نداشته و مشکل ایجاد شود، مردم خودشان در بحران هستند و می‌دانند چه وضعیتی است.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: در پروژه‌های استانی تلاش زیادی از سوی فرمانداران در حال انجام است و کارنامه عملیاتی مثلث توسعه اقتصادی استان را به اطلاع مردم و مسئولان می‌رسانیم.

وی ابراز داشت: اجازه نمی‌دهیم راه آبادانی ایجاد شده در شهر کرمان به دلیل یکسری عوام‌فریبی‌ها متوقف شود، ما با دست خالی و تنها با اعتبار، پروژه‌های استان را جلو می‌بریم، اگر این کارها 20 سال قبل انجام گرفته بود، اکنون نباید همزمان چند پروژه را انجام می‌دادیم.

رزم‌حسینی بیان داشت: اواخر هفته جاری جلسه‌ای با وزیر بهداشت، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان و سرمایه‌گذاران در تهران برگزار می‌کنیم تا برای ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و سلامت در کرمان کاری انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار