مردم می توانند تخلفات و جرایم انتخاباتی را به شماره ی همراه 09115232737 ، پیامک کنند. دادستان های سراسر استان هم ، آماده ی دریافت و ثبت گزارش های مردم از تخلفات و جرایم احتمالی انتخاباتی هستند.
کد خبر: ۱۶۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 12 January 2016
بنا به گزارش تابناک دکتر هادی هاشمیان در گفتگوی خبری شبکه گلستان گفت : مردم می توانند  تخلفات و جرایم انتخاباتی را به شماره ی همراه 09115232737  ، پیامک کنند.

هاشمیان افزود: دادستان های سراسر استان هم ، آماده ی دریافت و ثبت گزارش های مردم از تخلفات و جرایم احتمالی انتخاباتی هستند.

وی از شکل گیری ستاد های پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در همه ی حوزه های قضایی استان خبر داد و گفت : خوشبختانه از زمان تشکیل این ستاد تا کنون تخلف انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده قضایی شود در استان ثبت نشده است.

به گفته ی وی ، در ستاد های پیشگیری ،  وظایف دستگاه های اجرایی هم ،  تعریف و به آنان ابلاغ شده است.

این مقام ارشد قضایی استان  در ادامه از صدور ابلاغ قضات ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی هم خبر داد و افزود : 37 شعبه ی دادگاه در استان به این امر اختصاص یافته است.

هادی هاشمیان بار دیگر با  تاکید بر این که وظیفه ی ما پیشگیری از بروز جرایم انتخاباتی در استان است گفت : به همین منظور  کتابچه ی تخلفات و جرایم انتخاباتی را تهیه و تدوین کرده ایم که بلافاصله پس از اعلام احراز صلاحیت نهایی کاندیداها از سوی شورای نگهبان ، در اختیار نامزدها و مسئولان ستادهای انتخاباتی آنان قرار خواهیم داد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ، از رصد فعالیت های انتخاباتی کاندیداها هم  خبر داد گفت :  از مدت ها پیش ، کار رصد فعالیت های انتخاباتی کاندیداها در سایت ها، روزنامه ها و شبکه های مجازی را آغاز کرده ایم و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با آن برخورد خواهیم کرد.

هاشمیان به کاندیداها توصیه کرد : به عنوان کسانی که قرار است قانوگذاری کنند بیش از دیگران به قانون و عمل به آن مقید باشند .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار