برگزاری همایش روز بسیج رسانه، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید غلامرضا رهبر ...
سردار غیاثی: در روابط ما با آمریکا، در آینده هم فراز و فرودها ادامه خواهد داشت/ مذاکره کردن و کنار امدن مقطعی است و باید خود را آماده نگه داریم / کسی که امروز شعار می‌دهد آمریکا کدخدا است مصداق نفوذ در نظام را دارد/ ما به عنوان بازماندگان شهدا و واسطه بین نسل حاضر و نسل آینده هستیم/ آمریکا در کنگره طرح های زیادی را در نوبت گذاشته است تا ایران را در حالت انفعال قرار دهد
کد خبر: ۱۶۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 12 January 2016

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حوزه تاکتیکی و راهبردی می‌توان با دشمن کنار آمد ولی در حوزه مبانی به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان دشمن را دید، اظهار داشت: اختلافات ما با آمریکا در حوزه مبانی و غیرقابل حل است.

به گزارش تابناک، سردار سید هاشم غیاثی شب گذشته در گردهمایی فعالان بسیج رسانه استان گفت:همایش روز بسیج رسانه، برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید غلامرضا رهبر برگزار شده است.

وی ادامه داد: معرفی شهدا و آثار شهدا و توجه به وصایای شهدا باید مورد توجه قرار گیرد و زندگی معنوی خود را به شکلی طی کنیم که این دنیا و آن دنیا پاسخگوی اعمال خود در امورات جاری باشیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: ما به عنوان بازماندگان شهدا هستیم وبه عنوان واسطه بین نسل حاضر و نسل آینده هستیم، پس به عنوان بازماندگان این نسل، توجه بیشتری به شهدا و وصایای آنان داشته باشیم.

سردار غیاثی اظهارکرد:مردم و رهبر نظام دو رکن اساسی انقلاب هستند و مسئولین این نظام نیز در برابر مردم وظایفی دارند و امروز محور وظایف ما و هرفرد دیگری که در جایگاهی قرار دارد این است که در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی کند.

وی همچنین تاکید کرد: امروز آمریکا دشمن اصلی انقلاب است و عده ای نیز در داخل کشور ذلیلانه از دشمن پیروی می کنند و اگر امام و رهبر فرمودند که دشمن اصلی ما آمریکا است نباید نسبت به این موضوع بی توجه باشیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در ادامه گفت: در حوزه مبانی با آمریکا مشکلاتی جدی داریم و تا به امروز فراز و فرودهایی را در رابطه با آمریکا داشته ایم و در آینده نیز این فراز و فرودها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مذاکره کردن و کنار امدن مقطعی است و باید خود را آماده نگه داریم تا در همه ابعادی که نیاز نظام و انقلاب است برای آزادی تلاش کنیم و در هیچ حوزه ای فروگذار نباشیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید در برابر نفوذ دشمن مراقبت کرد، گفت: کسی که امروز شعار می‌دهد که آمریکا کدخدا است مصداق نفوذ در نظام را دارد.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه باید در برابر نفوذ دشمن مراقبت کرد، گفت: کسی که امروز شعار می‌دهد که آمریکا کدخدا است مصداق نفوذ در نظام را دارد.

وی با بیان اینکه دشمن خصوصاً آمریکا با قرار دادن اسلام اعتدالی در مقابل اسلام ناب نفوذ را اجرا می‌کند، بیان داشت: تاکید داشتن بعضی از مسئولان بر مدارا کردن با دشمن مصداق نفوذ است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به موضوع برجام اظهار داشت: علی‌رغم مذاکرات انجام‌شده نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه قانون محرومیت ورود به ایران و ویزا را مطرح کردند.

سردار غیاثی با بیان اینکه آمریکا در کنگره طرح های زیادی را در نوبت گذاشته است تا ایران را در حالت انفعال قرار دهد، گفت: باید از حالت شعار خارج شد و در عمل قوانینی تصویب شود که حالت بازدارنده داشته باشد.

وی با بیان اینکه قدرت نفوذ معنوی انقلاب بسیار بالا است، افزود: امروزه دشمن در حوزه جنگ نرم نیز در مقابل ایران ایستاده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار