آیت‌الله شبستری :
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باقی‌ماندگان اصحاب فتنه می‌خواهند با طرح مسائلی همچون برگزاری انتخابات سالم و ناسالم فضای سیاسی کشور را در آستانه انتخابات ملتهب کنند.
کد خبر: ۱۶۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 12 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با میزان درباره اظهارات برخی از جریانات سیاسی نسبت به انتخابات و روند برگزاری آن به صورت سالم و ناسالم اظهار کرد: به طور مشخص معلوم است افراد و جریانات سیاسی که در سال 88 مواضع خاصی را نسبت به انتخابات و طرح تقلب مطرح کردند باردیگر می‌خواهند با قضاوت‌های زودهنگام عرصه انتخابات و فضای سیاسی کشور را متشنج کنند.

وی با اشاره به اینکه اینگونه اظهارنظرها با هدف تخریب انتخابات در جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد تاکید کرد: این افراد و جریانات سیاسی باقی‌ماندگان اصحاب فتنه هستند که می‌خواهند با طرح این مسائل فضای کشور را ملتهب و مردم را دل نگران کنند غافل از اینکه اینگونه اقدامات در نظام جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نخواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود تاکید کرده‌اند و مردم نیز شاهد این موضوع هستند همیشه فرآیند برگزاری انتخابات در کشورمان سالم بوده است و هیچ گونه نقض و اشتباهی تا به امروز در کشور درباره این موضوع صورت نگرفته است.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: ایجاد شائبه در بین مردم مبنی بر اینکه ممکن است انتخابات ناسالم باشد ایجاد شبهه می‌شود لذا طرح این موضوع در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم در کشور کار درستی نیست.

آیت‌الله شبستری تاکید کرد: در آستانه برگزاری انتخابات و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باید مردم را امیدوار کرد لذا طرح مسائل اختلاف‌انگیز میان مردم و جریانات سیاسی به هیچ وجه در شرایط فعلی جایز نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
متأسفانه انتخابات پیش رو از هم اکنون تنور شور بی شعورش گرم شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار