وقتی چشم بهرام شفیع را دور دیدند!
مجمع انتخاباتی هیات هاکی خراسان رضوی در غیاب رئیس فدراسیون و با حضور ١٢عضو از ١٧عضو مجمع و تنها یک کاندیدا و به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد در حالی‌که چند ابهام آشکار داشت!!! که مهمترین آنها بازنشسته بودن تنها کاندیدای آن که خودش هم به خودش رای داد و همچنین به حدنصاب نرسیدن رای‌دهندگان بود!
کد خبر: ۱۶۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 11 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، مجمع انتخاب هیئت هاکی خراسان رضوی در غیاب رئیس فدراسیون و با حضور ١٢عضو از ١٧عضو مجمع و تنها یک کاندیدا و به ریاست کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان روز گذشته یکشنبه در مشهد برگزار شد.
جالب اینکه در پایان این مجمع کاظم حجازی، تنها نامزد این انتخابات، طبق خبر مندرج در پایگاه خبری اداره کل تربیت بدنی استان با کسب ١٢رای از ١٢رای ماخوذه با اکثریت آرا برای چهارسال دیگر در سمت ریاست هیئت هاکی خراسان رضوی ابقا شد و این درحالیست که گویا وی بازنشسته است و مدرک تحصیلی لازمه برای احراز این جایگاه را نیز دارا نمی باشد.
همچنین شهرآرا در گزارشی درباره این نشست ظاهرا آزاد، از آن به عنوان یک «اتفاق جالب در انتخابات هاکی» یاد کرد؛ جالب اینکه در این مجمع بهرام شفیع مجری نام‌آشنا تلویزیون که رئیس فدراسیون هاکی است به‌دلیل لغو پروازش به مشهد نرسید، اما حضور کارکنان مشهدی اداره کل ورزش و جوانان به‌جای نمایندگان شهرستان‌ها نیز جالب توجه بود.
البته صبوریان بعد از اینکه کارمندانش با تاخیر جای نمایندگان شهرستان‌ها را گرفتند و قصد رای‌دادن داشتند و وقتی این اقدام تعجب خبرنگاران را برانگیخت، قضیه را طوری جمع کرد که این‌بار کارمندانش متعجب شدند. صبوریان با طرح این سوال که آیا به‌صورت مکتوب از رئیس شهرستان، اجازه رای‌دادن دارید، با پاسخ منفی کارمندانش روبه‌رو شد تا به صورت نمایشی هم که شده جلوی رای‌دادن آن‌ها را بگیرد! هر چند پیش از این هم از این نوع رای‌ها در مجامع کم اتفاق نیفتاده بود!
این گزارش حاکیست که این موارد در حالی اتفاق می افتد که برخی از کاندیداهای ورزشی که سابقا قصد شرکت در این مجامع را داشته اند به دلیل بازنشستگی یا بعضا مدرک تحصیلی پایین، نتوانستند شرکت کنند حال آنکه خود از قهرمانان و پیشکسوتان رشته مربوطه بوده اند!! و این یعنی یک بام و دو هوا در عرصه ورزش استان همراه با چاشنی و شائبه تخلف یا نقض آشکار قوانین!

ابهام و شائبه‌های تخلف در انتخاب رئیس هیئت هاکی خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار