سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: مصدوم گرفتار شده در برف با تلاش مأموران آتش‌نشانی مستقر در ایستگاه توچال نجات یافت و به کمپ منتقل شد.
کد خبر: ۱۶۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 09 January 2016
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره نجات مرد گرفتار در برف گفت: ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه روز گذشته طی مراجعه حضوری افرادی به کمپ امداد و نجات آتش‌نشانی مستقر در ایستگاه ۵ توچال مبنی بر گرفتار شدن مرد ۲۹ ساله در برف و سرما در «محدوده فرخلا»، گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امدادگران در محل مشاهده کردند که این مرد به علت سرما و ضعف، توان حرکت نداشته و در واقع شرایط بدی را سپری کرده بود، گفت: متاسفانه مصدوم دچار مصدومیت و خونریزی نیز بود که امدادگران در مرحله نخست اقدامات اولیه را برای بهبود شرایط این فرد انجام دادند و پس از اعزام وی به کمپ این فرد به همراه همسرش از طریق تله‌کابین به پایین انتقال داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود:  ماموران آتش نشانی در آخر هفته در ایستگاه‌ها مستقر می‌شوند که این امر سبب کاهش مصدوم در این فضاها می شود و به شهروندان توصیه می‌شود به صورت انفرادی به کوهستان نروند و قبل از تاریکی محل را ترک و در مسیرهای شناخته شده حرکت کنند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار