سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: تمرینات تیم فوتبال صبای قم در جزیره کیش آغاز شد و این تیم به مدت ۱۰ روز در کیش تمرین می‌کند.
کد خبر: ۱۶۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 09 January 2016
به گزارش تابناک قم، عباس دارابی اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم که برای برگزاری اردویی کوتاه مدت در جزیره کیش به سر می‌برد از امروز تمرینات خود را آغاز می‌کند و 10 روز در کیش اقامت دارد.

وی افزود: در این اردو که در خلال تعطیلات نیم فصل لیگ بر‌تر فوتبال برگزار می‌شود در صدد افزایش سطح آمادگی جسمانی تیم و نیز هماهنگی بازیکنان در نقل و انتقالات نیم فصل هستیم.

سرپرست صبای قم گفت: در زمینه نقل و انتقالات فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم و پیام صادقیان بازیکن تیم نفت تهران با دریافت رضایت نامه خود از تیمش به صبا پیوسته است و به تمرینات صبا در کیش ملحق می‌شود.

دارابی بیان کرد: هاشم بیک‌زاده بازیکن صبا نیز احتمالا از این تیم جدا می‌شود و این بازیکن به دلیل مذاکره با تیم‌های خواهانش به کیش سفر نکرده است.

وی درباره وضعیت قاسم دهنوی عنوان کرد: این بازیکن در فهرست خروجی صبا قرار گرفته است و منتظر دریافت پیشنهادات برای به خدمت گیری این بازیکن هستیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: در اردوی کیش، برگزاری بازی‌های تدارکاتی و نیز بررسی وضعیت بازیکنان تستی خارجی در دستور کار قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار