سمیع‌اله حسینی‌مکارم
سمیع‌اله حسینی‌مکارم در حاشیه سفر به گیلان و بازدید از نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی، اظهار داشت: نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی گیلان مطلوب است.
کد خبر: ۱۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 22 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ،سمیع‌اله حسینی‌مکارم در حاشیه سفر به گیلان و بازدید از نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی، اظهار داشت: نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی گیلان مطلوب است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های صنایع دستی در ورودی شهرهای گیلان، افزود: اقدامات ابتکاری خوبی در ستاد هماهنگی خدمات سفر این استان انجام شده است که قابل تحسین است.
معاون توسعه مدیریت سازمان گردشگری کشور با بیان اینکه تمامی ستادهای استانی پیش از سال جدید فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: در بخش اطلاع‌رسانی و نظارت اقدامات خوبی در سراسر کشور انجام شده است.

حسینی‌مکارم با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق به گردشگران نوروزی، خاطرنشان کرد: تلاش ستادهای هماهنگکی سفر برای تحقق شعار "نوروز متفاوت با خدماتی متفاوت" بوده و هدایت مسافران نوروزی به مراکز اسکان دائمی و موقت از مهمترین اقدامات ستادهای هماهنگی خدمات سفر است.

وی از آمادگی کامل ستاد هماهنگی خدمات سفر استان‌ها برای دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد و تصریح کرد: 18 دستگاه اجرایی عضو ستاد مرکزی هماهنگی سفر هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار