کد خبر: ۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵ 29 January 2015
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از ویزیت رایگان بیماران ایام دهه‌ فجر در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش فارس، مظفر ربیعی با تبریک ایام‌الله دهه ‌فجر اظهار کرد: دهه فجر دهه کرامت انقلاب اسلامی است، همه موظفیم در این دهه خدمات نظام را که همیشگی و مستمر است به صورت نمادین در عرصه‌های مختلف نشان دهیم.

وی از برگزاری سمینار پیشگیری از سرطان و معاینه رایگان به مناسبت دهه فجر در بابل خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر و اشاعه فرهنگ سلامت در جامعه سمینار پیشگیری از سرطان، معاینات غربال‌گری به صورت رایگان در مساجد و تکایا شهرستان بابل انجام می‌گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر باید مردمی‌تر برگزار شود، اضافه کرد: امسال برنامه‌های دهه فجر با محتوا برگزار می‌شود تا در آن نقش امام راحل و پیروزی انقلاب برای همگان بازگو شود.

ربیعی غبارروبی بارگاه شهدا گمنام، برپایی ایستگاه صلواتی، بازدید از آسایشگاه جانبازان و معلولان ساری، جشن پیروزی انقلاب اسلامی، بازدید دانشجویان از جماران و موزه عبرت، مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع ایام‌الله دهه‌فجر، برگزاری سمینار پیشگیری از سرطان و معاینه رایگان، برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف  ورزشی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را از جمله برنامه‌های شاخص دانشگاه علوم پزشکی در دهه فجر امسال برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار