استاندار هرمزگان با بیان اینکه میزان کار مفید در ادارات حدود ۳۲ دقیقه و حتی کمتر است، تصریح کرد: در دستگاه ها و ادارات مختلف میزان کارآیی پایین است.
کد خبر: ۱۵۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 06 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه تحول اداری و دولت الکترونیک استان هرمزگان با اشاره به لزوم جذب سهمیه تعیین شده استخدامی در هرمزگان، عنوان کرد: اگر این کار انجام نشود، فرصت سوزی کرده ایم و در این خصوص نباید کوتاهی شود و اداراتی که در آزمون های استخدامی سال های ۹۱ و ۹۲ سهمیه داشته اند برای جذب نیروهای پذیرفته شده، اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.
 
وی به ساختار نظام اداری اشاره کرد و افزود: اگر نظام اداری کارآمدی داشته باشیم، اهداف نظام محقق خواهد شد و اثر گذاری خدمات بیشتر نمایان می شود.
 
استاندار هرمزگان ادامه داد: در برنامه های توسعه پنج ساله و چشم انداز کشور تاکید بر دستیابی به اهداف کارآمدی نظام اداری از موارد مهم بوده است و تحول نظام اداری یکی از ابزارهای اداره کشور است و بدون کارآمدی لازم آن نمی توانیم درست کار کنیم.
 
جادری با بیان اینکه میزان کار مفید در ادارات حدود ۳۲ دقیقه و حتی کمتر است، تصریح کرد: در دستگاه ها و ادارات مختلف میزان کارآیی پایین است.
 
وی تحول نظام اداری را زمینه ساز رشد اقتصاد و توسعه کشور دانست و اظهار داشت: باید بتوانیم ساختار نظام مدیریتی و اداری را اصلاح کنیم چون مردم از عدم کارآیی نظام اداری نارضایتی دارند و در پیچ و خم طبقات و دفاتر ادارات دچار مشکل هستند.
 
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت بازنگری در سیستم موجود اداری، بیان داشت: در شرایط فعلی کار مردم در ادارات پیش نمی رود و برای رشد و توسعه کشور باید تغییرات و تحولاتی را در ساختار اداری ایجاد کنیم.
 
جادری خاطرنشان کرد: باید به سمت تقویت توانمندی هایی برویم که نظام اداری به آن نیازمند است و با آسیب شناسی نقاط ضعف را پیدا و برای رفع آن تلاش کنیم.
 
وی با بیان اینکه مدیران استانی باید در موارد مربوط به رشد و توسعه محلی تغییرات ایجاد کنند، گفت: انتظار داریم در جلسات این کارگروه دستورالعمل های راهگشا و پیشنهادات کاربردی برای حل مشکلات نظام اداری ارائه شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار