در مجموع برخی بررسی‎ها نشان می‏دهد عملکرد این مرحله از بررسی صلاحیت‏ها در سطح کشور، مازندران رتبه چهارم عدم احراز صلاحیت در بین استان‎های کشور را دارد.
کد خبر: ۱۵۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 05 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، در آخرین ساعات امروز خبرهای شهرستانی بررسی و اعلام نتیجه ها حاکیست: در حوزه ساری و میاندورود همه کاندیداها در مرحله هیئت اجرایی تایید شدند و موردی از انصراف کاندیداها اتفاق نیفتاده است، با این شرایط در این حوزه همه نفرات از فیلتر دستگاه اجرایی و استعلام های مراجع چهارگانه عبور کرده‎اند.
این در حالیست که در حوزه انتخابیه شهرستان‎های محمودآباد و نور از مجموع 23 کاندیدای ثبت نام کرده 8 تن احراز صلاحیت نشدند تا 15 نفر در گود رقابت باقی بمانند.
در حوزه انتخابیه قائم‎شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ که تا روز آخر 50 کاندیدای مجلس نام‎نویسی کرده بودند 3 تن با عدم تائید صلاحیت و پیش از آن نیز 3 نفر با انصراف از ادامه رقابت‎ها کنار رفتند تا با این وجود تعداد داوطلبان این حوزه به عدد 44 تن برسد.
بر اساس آخرین بررسی‎ها از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار نیز 18 نفر دراین شهرستان‎ها تائید صلاحیت شده‎اند.
در مجموع برخی بررسی‎ها نشان می‏دهد عملکرد این مرحله از بررسی صلاحیت‏ها در سطح کشور، مازندران رتبه چهارم عدم احراز صلاحیت در بین استان‎های کشور را دارد.
رد صلاحیت شدگان از امروز به مدت چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند، هیئت نظارت بر انتخابات استان نیز یک هفته فرصت دارد تا رسیدگی به اعتراضات داوطلبان احراز صلاحیت نشده را انجام دهند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صدیقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
سلام خدا قوت

لطفا اخبار غرب مازندران را جداگانه منتشر کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار