مدیرکل اوقاف استان البرز خبر داد
آل سعود یک حکومت منفور تکفیری و وهابی است که هر چه شرارت در جهان اسلام اتفاق می‌افتد، زیر سر حکومت وهابی و ملعون آل سعود منفور است.
کد خبر: ۱۵۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 05 January 2016
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه به طور قطع خون شهید آیت‌الله نمر باقر النمر دامان آل منفور سعود را می‌گیرد، ‌گفت: برنامه‌های ویژه بزرگداشت آیت‌الله نمر باقر النمر در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی ظهر امروز با حضور در دفتر تابناک البرز از نحوه فعالیت‌ این رسانه بازدید کرد.
وی در حاشیه بازدید امروز، به شهادت مظلومانه آیت‌الله نمر باقر النمر توسط عمال سعودی اشاره کرد و گفت: عموم مسلمانان و آزاد‌اندیشان جهان به ویژه ملت شریف ایران از زمان انتشار خبر شهادت عالم مجاهد آیت‌الله نمر باقر النمر به شدت اندوهگین شده و انزجار و نفرت آنها نسبت به آل سعود افزایش یافته است.
این مسئول اظهار داشت: گناه شهید آیت‌الله نمر این بود که مظلومیت شیعه و مظلومیت بیداری اسلامی را با شجاعت فریاد می‌زد.
صالحی گفت: در همین راستا امروز سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برنامه‌های مفصلی برای بزرگداشت این عالم بزرگ شیعه دارد که همزمان با سراسر کشور این برنامه‌ امروز در بقاع متبرکه استان البرز نیز برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین روز پنجشنبه این هفته در استان البرز ویژه‌برنامه اختصاصی برای بزرگداشت مجاهد شهید آیت‌الله نمر باقر النمر بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده حسن (ع) کرج برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: این روحانی بزرگوار پرورش‌یافته مکتب اسلام و مکتب امام خمینی (ره) و انقلاب ایران بود و همواره فریاد آزادی‌خواهی خود را بر سر حکام عرب و به ویژه حکام آل سعود می‌کشید.
صالحی افزود: متاسفانه در کشوری که جاهلیت مدرن در حاکم است، حکام منفور آل سعود تصور می‌کنند که با به شهادت رساندن بزرگوارانی چون شهید آیت‌الله نمر می‌توانند فریادهای آزادی‌خواهی و فریادهای مظلومیت شیعه را خاموش کنند، اما به طور قطع خون این شهید دامان دودمان منفور آل سعود را می‌گیرد.


وی بیان داشت: خون این شهید پایمال نخواهد شد و ثمره آن را جوانان انقلابی مسلمان در سراسر جهان اسلام و به ویژه جوانان مسلمان عربستان به زودی می‌بینند، چرا که شهادت این مجاهد عظیم‌الشان روح تازه‌ای در کالبد بیداری اسلامی دمیده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: به طور قطع حرکات آل سعود در انجام این جنایت محکوم است و انشاالله با خشکیده شدن ریشه آل سعود به زودی مسلمانان جهان جشن پیروزی و اتحاد را می‌گیرند.
صالحی با تاکید بر اینکه شهدا جایگاه والایی در قلوب ملت‌ها دارند، گفت: هرگز نباید برای شهادت یک نفر تسلیت گفت؛ شهادت‌ تبریک دارد، به ویژه اینگونه شهادت‌ها که مقدمه‌ای برای انقلاب‌های بزرگ هستند.
وی تاکید کرد: آل سعود یک حکومت منفور تکفیری و وهابی است که هر چه شرارت در جهان اسلام اتفاق می‌افتد، زیر سر حکومت وهابی و ملعون آل سعود منفور است.
صالحی گفت: آل سعود بدنام و خائن از یک طرف ادعای مسلمانی داشته و از طرف دیگر برای استکبار جهانی خوش‌رقصی می‌کنند به طور قطع خون شهید نمر منجر به خشکانده شدن ریشه این دودمان خائن به اسلام و مسلمین خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های آتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز پرداخت و گفت: طی 3 ماه باقی‌مانده تا پایان سال جاری یک برنامه بزرگ و ویژه داریم که مربوط به آزمون طرح حفظ کلام‌الله مجید است که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌گردد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: پس از آن سوگواره یاس نبوی را برای چندمین سال پیاپی اجرا می‌کنیم که امیدواریم امسال نیز با استقبال مردم ولایی و دوستدار اهل بیت (ع) همراه باشد.
صالحی بیان داشت: همچنین برنامه‌ریزی‌های کامل و جامعی برای برگزاری طرح آرامش بهاری در فروردین‌ماه سال 95 و ایام نوروز صورت گرفته و که اطلاع‌رسانی لازم به زودی از طریق رسانه‌ها درباره این طرح انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار