شهید شیخ نمر به دست آلوده آل سعود شهید شد؛
کیماس نوروزی پور
کد خبر: ۱۵۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 03 January 2016
رژیم وهابی اسرائیلی آل سعود در انجام حرکات رادیکالی سرآمد همه کشورهای خاورمیانه است.

این رژیم در راستای نوکری برای امریکا و اسرائیل دست به هر کاری می زند؛ وقتی این رژیم در سال 1366 حجاجی که به فرمان امام خمینی کبیر(ره) برای برائت از مشرکین دست به راهپیمایی زدند را به گلوله بست، عمق سبعیت و درندگی خود را به رخ همه کشاند تا نشان دهد چقدر در کشتار و جنایت مهارت دارد.

رژیم وهابی آل سعود از هر فرصتی برای کشتار شیعیان و حتی اهل سنتی که مخالف دیکتاتوری فاشیستی اوست کوتاهی نمی کند. این سیاست پلید سعودی ها در بیرون از مرزهایشان نیز به خوبی دیده می شود که نمونه بارز آن را باید در حمله شبانه به یمن عنوان کرد.

جنایات آل سعود در کشور یمن در سکوت مدعیان کذایی حقوق بشر انجام شد تا برگ سیاه دیگری را در تاریخ خود به ثبت برساند و امروز بار دیگر با اعدام رهبر شیعیان عربستان نمای زشت دیگری از خود را به معرض نمایش گذاشت.

شیخ نمر باقر النمر صبح شنبه 12 دی ماه با تیغ حماقت سعودی به شهادت رسید و در این عمل قبیح هیچ توجهی به افکار عمومی و نهادهای حقوق بشری نکرد. آنها نام شهید شیخ نمر را در جرگه تروریست ها آوردند تا برای جنایتشان سرپوش بگذارند در حالی که به خوبی می دانستند این روحانی مبارز یک شخصیت مذهبی و فعال حقوق بشر است.

 شیخ نمر به شهادت رسید و بدون شک هیچ صدایی از غربی ها به گوش نخواهد رسید همچنان که پس از دستگیری شیخ زکزاکی حقوق بشر به خود نلرزید و صدایی نکرد. انگار غرب به دنبال حمایت کسانی است که برداشتی باژگونه از اسلام دارند تا به شهروندان خود نشان دهند که مسلمانان تروریست و جنایتکارند.

 اسلام ترکیبی از شیعه و سنی است که هیچ دشمنی با هم ندارند اما کسانی که از اتحاد مسلمانان می ترسند به دنبال تفرقه افکنی در بین مسلمین هستند.

 شیخ نمر قربانی حماقت و جهل آل سعود شد اما خون این روحانی بزرگوار و بسیاری از مسلمانان مظلومی که در یمن، عراق و سوریه بدون هیچ گناهی به شهادت رسیدند دامنگیر این دیکتاتوری رادیکال خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار