بزرگداشت هفته هنر انقلاب در استان البرز برگزار می‌شود
علاوه بر گردهمایی بزرگان هنری استان در جشن هنر انقلاب، در هر روز از روزهای هفته هنر انقلاب ویژه برنامه‌هایی به همراه خدمات هنری به مخاطبان البرزی ارائه می شود.
کد خبر: ۱۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ 20 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: تقارن عید نوروز با ایام فاطمیه و روزهای سوگواری برای فاطمه زهرا (س) موجب شد که دستگاه ها و نهادهای متولی امور فرهنگی، برنامه هایی را با هدف ترویج معنویت در نوروز امسال طراحی و اجرا کنند.
در همین رابطه رئیس حوزه هنری استان البرز از برگزاری بزرگداشت هفته هنر انقلاب در اوایل فروردین 94 خبر داده است.
عبدالحمید قره داغی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کلی در این بخش صورت گرفته است، افزود: مسئولان واحدهای هنری موظف‌اند تا هشتم فروردین ماه 94 جزییات اجرایی برنامه‌های خود را تدوین و ارائه کنند تا همانند سال‌های گذشته برنامه‌ریزی دقیقی در این باره انجام پذیرد.
وی ضمن تأکید بر مقام شامخ شهید "سید مرتضی آوینی"  تصریح کرد: کمتر هنرمند انقلابی به اندازه سید مرتضی آوینی در زمینه نشر لحن انقلابی هنر در بین مردم شناخته شده است و تلاش او برای بیان هنرمندانه آن چه در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورده است، ستایش همگان را برمی‌انگیزد.
وی  به غنا و محتوای عمیق ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب در استان البرز اشاره کرد و گفت: تلاش محوری حوزه هنری در ارائه برنامه‌های متنوع این هفته، مناسب سلیقه های مختلف مردم و هنرمندان است، به طوری که تلاش می‌شود علاوه بر گردهمایی بزرگان هنری استان در جشن هنر انقلاب، در هر روز از روزهای هفته هنر انقلاب ویژه برنامه‌هایی به همراه خدمات هنری به مخاطبان البرزی ارائه شود.
وی در مورد همکاری با دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان اعلام کرد: همان طور که در سال 93 شور و نشاط فراوانی در میان نخبگان دغدغه‌مند هنر انقلاب شکل گرفت که بخشی از تبلور آن را می‌توان در برنامه‌های هفته هنر انقلاب و استفاده عموم از این برنامه‌ها به خوبی مشاهده کرد.
رئیس حوزه هنری البرز خاطرنشان کرد: در صدد هستیم در سال جدید نیز با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان بتوانیم برنامه‌ریزی دقیق ‌ری در راستای گرامیداشت هنر انقلاب انجام دهیم تا انقلابی هنری در استان البرز را رقم بزنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار