مسئول امور فرهنگی آب و برق استان همدان از فرهنگسازی رعایت الگوی مصرف با برگزاری همایش «طلایه‌داران و مدیران مصرف» خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 02 January 2016

مسئول امور فرهنگی آب و برق استان همدان از فرهنگسازی رعایت الگوی مصرف با برگزاری همایش «طلایه‌داران و مدیران مصرف» خبر داد.

به گزارش فارس ،حجت‌ الاسلام ابراهیم بهرامی‌فر در همایش «سبک زندگی و امر به معروف و نهی از منکر» با بیان اینکه انسان ذاتاً به دنبال سعادت و حیات طیبه است، اظهار کرد: قرآن کریم حیات طیبه را به انسان‌هایی که کار نیک و پسندیده انجام میدهند، وعده داده است.

وی با اشاره به فرموده حضرت علی(ع) افزود: امر به معروف و نهی از منکر، ترک منیت و رعایت حدود الهی عوامل سعادت دنیا و آخرت است که باید به دنبال آن بود.

مسئول امور فرهنگی آب و برق استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقه «سبک زندگی» و امر به معروف و نهی از منکر و نیز مسابقه عکاسی در ایام محرم گفت: امروز مراسم قرعه‌کشی و تجلیل از برگزیدگان را در برنامه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 400 نفر در مسابقه کتابخوانی حضور فعال داشتند و استقبال خوبی از این برنامه شد، خاطرنشان کرد: 20 نفر نیز در مسابقه عکس عاشورایی شرکت کردند و ما توانستیم خارج از سیستم صنعت آب و برق داورانی را برای مسابقه در نظر بگیریم.

بهرامی‌‌فر با اشاره به عملکرد شرکت آب و برق استان در اشاعه فرهنگ دینی‌ گفت: همه ساله در ایام نوروز به همراه مدیران عامل و معاونان صنعت آب و برق به دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان می‌رویم و از توصیه‌های ایشان در زمینه فرهنگی بهره‌مند می‌شویم.

وی با اشاره به برگزاری نشست مشترک با ائمه جمعه استان با حضور نمایندگان صنعت آب و برق، در رابطه با مدیریت مصرف و انتظاراتی که وجود دارد، افزود: رایزنی به منظور برگزاری همایش «طلایه‌داران و مدیران مصرف»، با حضور ائمه جمعه و روحانیون، برگزاری جشنواره قرآنی ویژه فرزندان کارمندان، اشاعه فرهنگ نماز و برگزاری جلسه مشترک با مدیر ستاد اقامه نماز از جمله اقدامات انجام شده است.

مسئول امور فرهنگی آب و برق استان همدان با اشاره به شرکت در اجلاس نماز که با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در استان برگزار شد، گفت: در این اجلاس شرکت‌های آب و برق حائز رتبه شدند و از مدیران آنها نیز تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه تجلیل و یادآوری جشن عبادت دختران 9 ساله کارمندان شرکت‌های آب و برق در هر سال، افزود: برگزاری همایش «طلایه‌داران و مدیران مصرف» با حضور ائمه جماعات، مساجد و مدیران مصرف، برگزاری جشن میلاد مولود کعبه در شب میلاد امام علی(ع) در ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان با عنوان امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان نیز به ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب روستایی و صنعت آب و برق پرداخت و اظهار کرد: در سطح شرکت آب و فاضلاب روستایی احیای کمیته فرهنگی با مشارکت عوامل قدیمی شرکت و علاقه‌مندان به مسئله فرهنگی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مصطفی هاشمی ادامه داد: طبق این کار و طی برنامه کلان وزارت نیرو، احصای تقویم سالانه، ماهانه و مناسبتی به منظور برگزاری برنامه‌های مناسب در طول این ایام پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری یک جلسه فرهنگی طی هر ماه در شرکت آبفار به منظور ارائه پیشنهادها افزود: جلساتی را نیز شورای فرهنگی صنعت آب و برق با همکاری اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت، در استفاده از تجربیات آنها برگزار می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان با اشاره به برگزاری 9 جلسه فرهنگی در طول این مدت، گفت: در ایام محرم و صفر نیز مراسم متنوعی برگزار کرده‌ایم که نذوراتی از محل نذورات کارمندان پخش شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار