مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت : در برنامه پنجم 28 روستای اردکان مشمول طرح هادی روستایی شده است.
کد خبر: ۱۵۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 02 January 2016

به گزارش تابناک یزد،علیرضا قربانیان در آیین معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردکان افزود: این نهاد به عنوان متولی تهیه و اجرای طرح هادی با هدف توسعه و عمران و آبادانی روستاها ، با ایجاد تسهیلاتی در جهت رفاه عمومی ، بهبود محیط زیست و مسکن است.

وی با بیان اینکه طرح هادی در 10 روستای اردکان با 22 میلیارد ریال اجرا شده است اضافه کرد: امسال نیز در 9 روستای شهرستان طرح هادی با 13 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با بیان اینکه در این شهرستان 93 واحد ویلایی مسکن شهری ساخته شده است تصریح کرد: 30 واحد در روستای هامانه تکمیل شد و نیز 850 سند خانه و 160 فقره تسهیلات ساخت مسکن صادر شده است.
قربانیان ادامه افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نخستین نهاد سازندگی بعد از انقلاب اسلامی است که به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد و از ابتدا مسئله مسکن محرومان سرلوحه کار این بنیاد بود که غیردولتی و مستقیم توسط مقام معظم رهبری اداره می شود .
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با بیان اینکه این بنیاد در عرصه سازندگی و توسعه روستاها و مناطق حادثه خیز تاکنون خدمات خوبی را برای مردم و روستاییان انجام داده است اظهارامیدواری کرد که با همدلی و همراهی مسوولان در تمام شهرستان های استان یزد خدمات خوبی ارائه دهیم.
حجت الاسلام سید علی موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن استان یزد به اهمیت خدمت رسانی به جامعه بخصوص قشر محروم و آسیب دیده پرداخت و عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با فعالیت در حوزه روستاها، نقش مهمی را در خدمت رسانی به روستاییان داشته و موجب کاهش شکاف بین شهر و روستا شده است.
وی اظهار کرد: عمران وآبادی روستاها درسایه فعالیت های صورت پذیرفته بسیار خوب و نشاط آور است.
فرماندار اردکان نیزدر این مراسم با اشاره به اینکه بنیاد مسکن در این شهرستان به خدمات ارزشمندی پرداخته است، گفت: این بنیاد سابقه درخشانی در زمینه کمک به محرومان و احداث فضاهای مختلفی در روستاها دارد .
حسین اسماعیلی ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان بنیاد مسکن این شهرستان خاطرنشان کرد: با تدبیر دولت یازدهم ارایه خدمات به روستاها شتاب بیشتری گرفته است.
در این مراسم از زحمات محمدرضا باقری تقدیر و تشکر و مسعود جدیدی به عنوان رییس بنیاد مسکن شهرستان اردکان معرفی شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار