سرمربی تیم فوتبال صبای قم غرور و گوش نکردن بازیکنان به نصایح، کادر فنی را مهمترین عامل شکست تیمش در دیدار خانگی مقابل نفت تهران عنوان کرد.
کد خبر: ۱۵۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 02 January 2016
به گزارش تابناک قم، علی دایی در نشست خبری بعد از پایان دیدار تیمش با نفت تهران در هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: در روزی که حتی یکی از بچه‌های ما خوب نبودند و خودشان نبودند بازی را واگذار کردیم و سه گل خوردیم در حالی که حریف حتی یک موقعیت خطرناک روی دروازه ما نداشت.

وی اضافه کرد: این همه موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم آنها را گل کنیم، با تمام احترامی که به تیم نفت تهران قائل هستم باید بگویم که ما به خودمان باختیم و متاسفانه از دروازه تا خط جلو بازیکنان ما خوب نبودند و در روزی که خودمان نبودیم باختیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: در نیمه دوم اصلا یک توپ هم تیم نفت به سمت دروازه ما نیاورد، ضمن اینکه در نیمه اول نیز دو توپ که خیلی عادی می‌شد آن را مهار و دور کرد مقابل دروازه تیم ما آوردند و به گل‌های خود تبدیل کردند.

وی با تاکید مجدد بر اینکه ما به خودمان باختیم، تاکید کرد: این باخت باید برای ما درس عبرتی باشد تا بیشتر فعالیت کنیم و در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برترتیم را آنچنان که شایسته و بایسته است درست کنیم و در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

دایی بیان کرد: نیمه دوم 6 – 7 موقعیت گل و نیمه اول 2 – 3 فرصت گلزنی داشتیم که گل نکردیم، مگر یک تیم چکار می‌تواند بکند تا نتیجه بگیرد، تعویض‌هایی نیز که انجام دادیم تیم ما را هجومی کرد اما وقتی از 6 قدم حریف بازیکن ما توپ را به دروازه نمی‌زند و تک به تک گل نمی‌شود دیگر چکار کنیم.

وی ابراز کرد: دلیل باخت ما شاید این بود که از قبل بازی فکر می‌کردیم برنده‌ایم، شاید کادر فنی هم در ارنج کردن تیم اشتباه داشت اما فاصله بازیکنان من اینقدر زیاد نیست که اینگونه بد باشند، در حالی که حریف یک موقعیت هم نداشت به ما سه گل زد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: بچه‌های تیم اگر حریف ما را گوش می‌کردند شاید چنین اتفاقی نمی‌افتاد، ضمن اینکه شاید با غرور وارد زمین شدیم و خدا ما را تنبیه کرد.

وی راجع به نقل و انتقالات نیم‌فصل و اینکه صبا برای رفع مشکل گلزنی و خط حمله خود چه کاری انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: ما برای اینکه بازیکن بزرگسال بگیریم فقط یک جای خالی داریم و فقط می‌توانیم بازیکن جوان بگیریم.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر یازدهمین روز دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برابر میهمان خود تیم فوتبال نفت تهران با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد تا با 28 امتیاز به مکان ششم جدول برود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار