مدیر کمیته امداد زرندیه از افزایش 130 درصدی پرداخت زکات نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 19 March 2015
غلامرضا حافظ کمال اظهارداشت: میزان زکات جمع‌آوری شده در سال جاری مبلغی معادل چهار میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته 130 درصد افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه مبالغ دریافتی جهت کمک‌رسانی به نیازمندان و تکمیل طرح‌های عام‌المنفعه و ... صرف خواهد شد، اضافه کرد: مشارکت زکات‌پردازان بازوی توانمند کمیته امداد محسوب شده و توسعه این سنت مقدس یاریگر این نهاد مقدس است.

 

به گفته وی اعتماد و مشارکت زکات‌پردازان جهت خدمت‌رسانی و تکمیل طرح‌های عمرانی در روستاها گسترش یافته و سرعت بیشتری به خود گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای تشویق و تقدیر از زکات‌پردازان، به پنج نفر از زکات‌پردازان برتر شهرستان زرندیه لوح تقدیر اهدا شد.

 

حافظ‌کمال در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 1688 خانوار در زرندیه از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بهره‌مند هستند، افزود:در سال‌جاری تا‌کنون مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و 246 میلیون ریال به این خانواده‌ها مساعدت شده است.

 

وی در ادامه افزود: کمیته امداد نهادی است که به فرمان امام خمینی(ره) در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم و حمایت از آنها بنا شده و مددجویان تحت حمایت شامل دو گروه در قالب طرح شهید رجایی و طرح مددجویی بوده و از خدمات ارائه شده توسط این نهاد بهره‌مند هستند.

 

حافظ‌کمال خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض به خانواده‌های نیازمند، ارائه خدمات هدفمند، توانمندسازی مددجویان و همچنین جلوگیری از وابستگی آنها از اقدامات انجام شده توسط این نهاد به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار