بسته شهرستان‌های تابناک اصفهان؛
تابناک: موسسه مذکور فقط ۱۰ درصد از کل سپرده مشتریان را در اختیار آنها می گذارد و مسئولین این شعبه اظهار کرده‌اند که مشکل به وجود آمده به خاطر حسابرسی سالیانه این موسسه از جانب بانک مرکزی می باشد.
کد خبر: ۱۵۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 29 December 2015

به گزارش تابناک اصفهان، استان اصفهان ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف دارد که یکی از این ظرفیت ها شهرستان های استان با تنوع اقلیم و فرهنگ و حتی زبان متفاوت از مرکز استان است.

تابناک اصفهان در نظر دارد با پوشش اخبار حوزه شهرستان های خود، به معرفی ظرفیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهرستان ها بپردازد.

در ادامه اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف نسبت به عملکرد موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج صبح یکشنبه، یکی از شعب این موسسه در خیابان امام خمینی (ره) نایین با هجوم سپرده گذاران برای دریافت سپرده های خود از این موسسه مواجه شد و تا ساعت ها ازدحام و شلوغی در مقابل درب این موسسه به چشم می خورد.


به گفته شاهدان عینی، موسسه مذکور فقط ۱۰ درصد از کل سپرده مشتریان را در اختیار آنها می گذارد و مسئولین این شعبه اظهار کرده‌اند که مشکل به وجود آمده به خاطر حسابرسی سالیانه این موسسه از جانب بانک مرکزی می باشد و به گفته مسئولین بانک تا اواخر همین هفته این مشکل مرتفع می گردد.

در پدیده ای نادر در بادرود گوسفندی با دو سر و پنج پا به دنیا آمد و چند ساعت بعد از تولد مرد.



اکثر کارشناسان علوم دامی دلیل وقوع این پدیده را در جدا شدن ناقص دو جنین در هنگام تقسیم سلولی یا خوراندن داروهای خاص بعد از آبستن شدن حیوان می دانند و معتقدند این پدیده ها به صورت نادر اتفاق می افتد.

شهردار سین خبر داد: همزمان با سالروز ۱۷ ربیع الاول و به مناسبت ۹ دی جشن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، جمعی از قنادان شهر سین اقدام به برگزاری جشن میلاد پیامبر مهربانی ها حضرت محمد (ص) کرده اند.

ابوالفضل توکلی گفت: قنادان با پخت ۷۰ متر کیک به نیت ۷۰ شهید شهر سین و به یاد هشت شهید مدافع حرم استان اصفهان این روز را گرامی می دارند.

وی افزود: این مراسم فردا همزمان با سالروز ولادت مسعود پیغمبر اسلام (ص) و رییس مذهب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام از ساعت ۱۰ صبح در جوار امامزاده سید کمال الدین حسینی (ع) و گلزار شهدای شهر سین برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار