در شرایطی که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بارها در مورد نمایشگاه قرآن وعده‌های متفاوتی داده‌ بود این بار هم به وعده خود عمل نکرد.
کد خبر: ۱۵۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 28 December 2015
به گزارش تابناک از قزوین، در شرایطی که مدیرکل فرهنگ و ارشاد  اسلامی از سال گذشته تا به امروز در مورد فعالیت‌های قرآنی و نمایشگاه قران وعده‌های مختلفی داده  است گویا قصد عملی شدن این وعده‌ها وجود ندارد.

احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در شرایطی این بار نیز به وعده خود عمل نکرد که از مدت‌ها قبل بیان کرده بود که مشکل اعتباری برای برگزاری نمایشگاه قرآن نداریم اما بعد از 4 بار خُلف وعده و در شرایطی که وی وعده 25 آذر را به جامعه قرانی استان داده بود بازهم این وعده عملی نشد.

وعده های مدیرکل ارشاد در شرایطی است که وی حتی حاضر به پاسخگویی در باره این شرایط نیست و این امر به نوبه خود برای جامعه قرانی استان سوال شده است که چرا در شرایطی که حتی بیان می شود اعتبار لازم برای این نمایشگاه وجود دارد اما در یکسال گذشته به صورت مستمر تاریخ های برگزاری نمایشگاه تغییر کرده است.

از سوی دیگر در این فضای تاریکی که در بین جامعه قرانی بوجود آمده کسب افتخارات در سی و هشتمین دوره مسابقات قران بارقه امیدی را در دل قرانیان روشن کرده و همه این انتظار را دارند که در این روزهای پیش رو همانطور که شاهد یک حرکت زیبا در بخش مسابقات بودیم، اداره کل ارشاد نیز راهی برای عملی کردن وعده های خود پیدا کند.

بی شک نقش استاندار و مشاور قرآنی وی نیز در این بین کم نیست و این حداقل خواسته جامعه قرآنی است که مطابات اینچنینی آنها نیز عملی شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار