دکتر صفار هرندی در تبریز:
در کشور ما نیز با وجود اینکه خساراتی از لحاظ مادی ومعنوی وارد کرد ولی خسارت بزرگتر را شکل دهندگان آن متحمل شدند که طراحی هایشان با آن حضور حماسی وپرشور مردم در تهران وشهرستان ها در 9 دی ناکام ماند ویکسری نیروهای وابسته به خودشان را از دست دادند ودر حقیقت این مردم قهرمان ایران بودند که کارنامه فتنه را بستند.
کد خبر: ۱۵۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 24 December 2015

به گزارش تابناک تبریز،در آستانه نهم دی(روز ملی بصیرت)مراسم آگاه سازی سیاسی کارکنان پایور ووظیفه منطقه پدافند هوایی امیرشهید برادری تبریز با موضوع نقش ایران در معادلات منطقه ای وبا حضور دکتر صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن سینما فجر این منطقه برگزار شد.

دکتر صفار هرندی با اشاره به ادعای تکراری آمریکا مبنی بر روزی میز بودن تمامی گزینه ها افزود:از همان ابتدای پیروزی انقلاب این گزینه ها را در کشور ما پیاده کردند که نمونه بسیار محسوس آن جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد:جنگ زمانی به ما تحمیل شد که نظام بطور کامل مستقر نشده بود ولی امروزه همه می دانند که اوضاع فرق کرده وبا این پیشرفتهای وماهیت جدید نظامی ایران،گزینه نظامی دیگر کاربردی ندارد واز دستور خارج شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد:با این وجود گزینه دیگری که مورد توجه غربی ها قرارگرفت استفاده از قومیت ها ومذاهب متعدد موجود در جفرافیای ایران جهت رخنه وبرانگیختن اینها علیه یکدیگر برای از هم پاشیدن یکپارچگی ملی ایران اسلامی بود که با هوشیاری مردم واتحاد دینی وهمدلی این توطئه نیز خنثی گردید.

دکتر صفار هرندی عنوان کرد:با شکست تمامی این دسیسه ها پروژه بایکوت کردن ایران در مجامع جهانی با استفاده از صدور بیانیه ها،قطعنامه ها واعمال تحریم به راه افتاد تا کشورمان را وادار به تسلیم نمایند وبدنبال تمامی اینها فتنه 88 را بر اساس ایده انقلاب رنگی در ایران شکل دادند.

وی ادامه داد:انقلاب رنگی معمولاً بدنبال انتخابات در کشورها اتفاق می افتد همانطوریکه در گرجستان،اوکراین ولبنان شکل گرفت.در کشور ما نیز با وجود اینکه خساراتی از لحاظ مادی ومعنوی وارد کرد ولی خسارت بزرگتر را شکل دهندگان آن متحمل شدند که طراحی هایشان با آن حضور حماسی وپرشور مردم در تهران وشهرستان ها در 9 دی ناکام ماند ویکسری نیروهای وابسته به خودشان را از دست دادند ودر حقیقت این مردم قهرمان ایران بودند که کارنامه فتنه را بستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:اکنون با شکست تمامی این گزینه ها،همه ابر قدرتهای دنیا براین موضوع اذعان دارند که ایران اسلامی با غلبه بر تمامی مشکلات پیش رو و با پیشرفت های خیرکننده خود در سطح منطقه وجهان ونقش آفرینی خود معادلات منطقه را برهم زده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار