شهردار تبریز، با اعطای «نشان‌تبریز» و «نشان شهروند افتخاری» به وزرای ارتباطات و اقتصاد ایران و جمهوری آذربایجان، از اهتمام مشترک دو وزیر در توسعه مناسبت دو کشور با محوریت تبریز قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۵۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 23 December 2015

شهردار تبریز، با اعطای «نشان‌تبریز» و «نشان شهروند افتخاری» به وزرای ارتباطات و اقتصاد ایران و جمهوری آذربایجان، از اهتمام مشترک دو وزیر در توسعه مناسبت دو کشور با محوریت تبریز قدردانی کرد.

به گزارش تابناک تبریز، نشست مشترک اقتصادی و تجاری کشورمان و جمهوری آذربایجان با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی شهردار تبریز و شاهین مصطفی‌یف وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان برگزار شد.

ارتقای دیپلماسی شهروندی، توسعه همکاری‌های اقتصادی و مناسبات فرهنگی، مراودات علمی و دانشگاهی، حضور پزشکان ایرانی در جمهوری آذربایجان، برطرف کردن مشکلات گمرکی و مالیات‌های دریافتی از تجار آذربایجان‌شرقی، تبادل قابلیت‌ها و تجارب صنعتی، حضور پزشکان ایرانی جمهوری آذربایجان و روان‌سازی متقابل سفر شهروندان دو کشور از محورهای مهم مطرح شده در این نشست تخصصی بود.

در پایان این نشست، صادق نجفی، نشان و لوح یادبود «شهروند افتخاری تبریز» را به وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان اعطا کرد.

همچنین از سوی شهردار تبریز «نشان تبریز» و لوح یادبود این نشان، به دکتر محود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری کشورمان اعطا شد.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غلامعلی حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
سلام. متاسفانه میان برخی مقامات رسمی ایرانی مسابقه ای در دادن امتیازات به مقامات آذری شروع شده است که بانی آن محسن پاک آیین، سفیر ایران در باکو می باشد. امید مقامات ایرانی ایجاد شرایط برای افزایش مراودات تجاری با مقامات باکو می باشد. اما، باکویی ها نمک می خورند و نمکدان خواهند شکست. بارها تجربه شده است. خدمات کمیته امداد علی حسن اف، رییس کمیته آوارگان جمهوری آذربایجان و بخش امور انساندوستانه در هیات دولت این جمهوری هنوز از یادها نرفته است. آنها با چشم پوشی بر تمامی کمک های کمیته امداد به نیازمندان جمهوری آذربایجان و حتی خود مقامات دولتی غیرنیازمند این جمهوری ، نهایتا کمیته امداد را با بی احترامی از جمهوری آذربایجان بیرون انداختند. موارد زیادی از این دست وجود دارد. اما، کو گوش شنوا.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :