رزمی کونگفو استان کهگیلویه بویراحمد در سبک پارسیان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 22 مدال رنگارنگ از این مسابقات شدند.
کد خبر: ۱۵۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 23 December 2015
رزمی کونگفو استان کهگیلویه بویراحمد در سبک پارسیان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 22 مدال رنگارنگ از این مسابقات شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زنان کهگیلویه وبویراحمدایل بانو ؛ در طی مسابقات رزمی کونگفو سبک پارسیان که با حضور بانوان رزمی کار از سراسر کشور در چهار رده سنی نونهالان ،نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان در تهران برگزار شد ،تیم رزمی کونگفو کهگیلویه بویراحمد در سبک پارسیان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 22 مدال رنگارنگ از این مسابقات شدند.

در این مسابقات در رده سنی نونهالان ، زهرا یاری واریسا پراوند به مقام دوم،فروغ علیزاده ،مهرسا پراوند ،نگار علیزاده ،آتوسا آقا پور ، تارا کشاورزو فاطمه قربان پوربه مقام سوم دست یافتند.

در رده سنی نوجوانان ،شیدا حسینیان مقام دوم ،مهدیه مهر جو و فاطمه رستمی مقام اول را کسب ودر رده سنی جوانان ، محدثه فتح الهی ، مرضیه دیده بان ونسترن زرافشان مقام اول ،الهه احمد زاده ،مریم الیاسی ،یاسمن رضایی و سید فاطمه معصومی مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان نیز خانم ها ،فریده خادم و طیبه عمادی به مقام اول ،افسانه عباسی و شهین کشاورز به مقام دوم این مسابقات دست یافتند.

در قسمت تیمی این مسابقات در سه رده نونهالان ،نوجوانان و بزرگسالان تیم استان به مقام سوم دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار