رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از راه اندازی مرکز جامع سرطان شمال کشور در مرکز مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 22 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، قاسم جان بابایی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، از ساخت خوابگاه دختران در ساری خبر داد و اظهار داشت: این خوابگاه در کنار مجتمع پیامبر اعظم (ص) ساخته خواهد شد و دارای باشگاه و سالن ورزشی است.

وی افزود: از سال 95 با ساماندهی و ساخت این خوابگاه، دیگر هیچ دانشجوی دختر در سطح شهر نخواهد بود.

جان بابایی از احداث مرکز سرطان در مافروجک اشاره کرد و گفت: طرح جامع سرطان از سوی وزرات بهداشت در چهار مرکز اصفهان، مشهد، تهران، ساری با مشارکت موسسه الغدیر در حال اجرا است

احمد حسین زادگان, فرماندار ساری نیز از ساخت پروژه بیمارستان هزار تختخوابی شهرستان ساری در زمین 14 هکتاری در ماهفروجک خبر داد.

وی تاکید کرد : احداث بیمارستان هزار تختخوابی ماهفروجک در راستای حمایت و سیاست دولت در اجرای طرح نظام سلامت شهر و شهروند انجام می‌شود.

حسین زادگان، برگزاری نشست را مبنی بر ایجاد بستری برای تعامل و همکاری واستفاده حداکثری از ظرفیت قانونی طرفین اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه هزینه اولیه بیمارستان هزار تختخوابی 300 میلیارد تومان اعلام شده است، در راستای تامین بخشی از هزینه‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی تصمیماتی در جهت معاوضه و یا فروش املاک این مرکز متناسب با اعتبار برآوردی اتخاذ شده است.

تسنیم


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار