کد خبر: ۱۴۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 22 December 2015
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس , رییس هیأت فوتبال سلماس با اعلام این خبر افزود: در هفته چهارم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان، تیم فوتسال ستاره گان سلماس موفق شد در یک جدال سخت و نفسگیر بر میهمان خود تیم سردشت غلبه کند.
بنفشه، خاطر نشان کرد این بازی امروز در سالن دوهزار نفری امام‌خمینی سلماس برگزار شد که در نتیجه تیم سلماس موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و همچنان صدر جدول را به خود اختصاص دهد تیمهای سلماس وخوی باکسب ده امتیاز همچنان بی شکست به کار خود ادامه میدهند.
نتیجه تصویری برای فوتسال ستاره گان سلماس

سرمربی ستاره گان سلماس :بدنبال قهرمانی دیگری برای فوتسال سلماس هستیم. 
اژدر مقدم سرمربی تیم فوتسال ستاره گان سلماس در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس با اعلام این خبر افزود امسال مصمم هستیم با قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان بتوانیم به مسابقات کشوری این رشته پرطرفدار ورزشی راه پیدا کنیم.
وی خاطر نشان کرد آکر چه هنوز از لحاظ بدنی به آن شرایط ایده‌آل دست نیافته ایم اما مصمم هستیم با بازیهای زیبا و جذاب و انجام تمرینات بیشتر بتوانیم به نتایج درخشان دست یابیم .
توحید اباذری مربی جوان تیم سلماس نیز افزود: انشاءالله با اضافه کردن 3 بازیکن کلیدی به تیم در دور برگشت مسابقات سعی خواهیم کرد بر نقاط ضعف تیم خودمان پوشش دهیم. 
اباذری خاطر نشان کرد برای قهرمانی تیم فوتسال سلماس نیازمند عزم راسخ همه مسولین شهرستان هستیم.
گفتنی است تیم فوتسال ستاره گان سلماس در صدر جدول لیگ برتر استان قرار دارد .


تیم فوتسال ستاره گان سلماس بر سردشت پیروز شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار