مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان از معرفی سرپرست جدید تیم و قطعی شدن جدایی چهار بازیکن از این تیم در تعطیلات نیم‌فصل خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 22 December 2015

مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان از معرفی سرپرست جدید تیم و قطعی شدن جدایی چهار بازیکن از این تیم در تعطیلات نیم‌فصل خبر داد.

به گزارش فارس؛ وحید قره ‌باغی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات بین فصل، به دنبال تقویت تیم هستیم تا در پست‌هایی که کادر فنی نیاز دارد از بازیکنان جدید استفاده شود.

وی افزود: در حال حاضر در پست‌های مختلف، بازیکنانی در تست‌گیری تیم حضور دارند که در صورت صلاحدید و تأیید کادر فنی تا پایان هفته با آنها عقد قرارداد می‌شود.

مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان با بیان اینکه در حال حاضر چهار بازیکن از تیم به صورت قطعی جدا شدند، خاطرنشان کرد: میلاد جهانگیری، رضا شیرزاد، اشکان دریس‌زاده و حجت‌الله للری چهار بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت و عدم رضایت کادر فنی در دور برگشت از تیم جدا شدند.

وی یادآور شد: با توجه به استعفای فرشید گل‌محمدی از سمت سرپرستی به دلیل مشغله کاری، با هماهنگی هیئت مدیره از بین گزینه‌های موجود سرپرست جدید مشخص شده است.

قره‌باغی با اشاره به اینکه جلال مرتضایی به عنوان سرپرست جدید الوندی‌ها معرفی شده است، تصریح کرد: بعد از معرفی رسمی سرپرست جدید، مقدمات ثبت قرارداد بازیکنان توسط وی در حال انجام است.

وی ادامه داد: تیم وحدت الوند یکی از معدود تیم‌های کشور است که توانسته با حداکثر توان بومی پا به مسابقات لیگ بگذارد.

مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان گفت: در حال حاضر در کنار کادر فنی و سرپرست 100 درصد بومی در بیش از 70 درصد تیم هم از بازیکنان مستعد استان استفاده شده است.

به گزارش فارس، تیم فوتبال دسته دومی وحدت الوند همدان در دور رفت این رقابت‌ها با کسب سه امتیاز در انتهای جدول گروه خود قرار گرفته و برای جبران ناکامی‌ها خود در دور برگشت به دنبال تقویت تیم خود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار