هر سال در آسایشگاه خیریه کهریزک جشنی برای استقبال از بهار و شروع سال جدید با حضور کارکنان زحمتکش این مجموعه برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲ 17 March 2015

به گزارش فارس هر سال در آسایشگاه خیریه کهریزک جشنی برای استقبال از بهار و شروع سال جدید با حضور کارکنان زحمتکش این مجموعه برپا می‌شود.

امسال نیز این مراسم برای قدردانی از زحمات کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک در سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه برگزار شد تا کارکنان سال نو را با مشارکت و همکاری بهتر آغاز کنند.

گروه‌های هنری تقلید صدا و موسیقی سنتی پاپ در این مراسم که با حضور کارکنان و مدیران آسایشگاه برگزار شد، برای کارکنان برنامه‌های شادی را اجرا کردند.

افشین وجدانی روشن، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از تمام کارکنان اظهار داشت: یک سال گذشت، یک برگ از دفتر کهریزک ورق خورد و سبب سربلندی است که کارکنان با احساس مسئولیت و عشق خدمتگزار مددجویان بودند.

وی گفت: ما از بزرگترین آموزگارمان طبیعت، درس زندگی و مقاومت می‌آموزیم تا پس از گذراندن سختی ماه‌ها، سال نو را با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب روزگار آغاز کنیم.

وجدانی روشن ضمن قرائت منشور اخلاقی از  کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک خواست که آن را سرلوحه وظایف خود قرار دهند.

در این مراسم به بازیکنان فوتسال آسایشگاه که مقام اول تا سوم جام فجر را به‌دست آورده بودند هدایایی تقدیم شد و همچنین جام اخلاق به بهترین تیم اهداء شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار