با انتشار اطلاعیه فرمانداری قم مبنی بر موافقت وزارت کشور با ثبت نام تمامی کاندیداهای مجلس خبرگان، به نیابت از وزارت کشور در قم، فرمانداری این شهر شاهد حضورشخصیت‌های نام آشنا، برای ثبت نام انتخابات خبرگان رهبری بود.
کد خبر: ۱۴۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 20 December 2015
به گزارش تابناک قم، پیرو درخواست استاندار قم از وزارت کشور مبنی بر ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور از طریق فرمانداری قم، وزارت کشور با این درخواست موافقت کرد. 

بر اساس این موافقت، تا پایان وقت اداری امروز یکشنبه ۳۸ نفر برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کاندیداتوری کردند که از این تعداد ۳۳ نفر از حوزه انتخابیه سایر استان‌ها و ۵ نفر از حوزه انتخابیه استان قم نامزد شده‌اند.

آیت‌الله محمد مومن نماینده فعلی مردم قم در مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه قم کاندیدا شد. آیت‌الله سیدمحمد سجادی از استادان برجسته حوزه علمیه قم برای شرکت در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی نایب رئیس فعلی مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه مشهد کاندیدا شد. حجت‌الاسلام سیدعلی محمد یثربی کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم و نامزد مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه لرستان شد.

آیت الله علی ملکوتی فرزند مرحوم آیت الله العظمی ملکوتی، با حضور در محل ثبت نام از کاندیداهای انتخابات در فرمانداری قم، از حوزه استان آذربایجان شرقی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری شد.

آیت الله حسن ممدوحی صبح یکشنبه برای ثبت نام به فرمانداری قم مراجعه و از استان کرمانشاه داوطلب انتخابات خبرگان شد.

یکی از شاگردان حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، نیز عصر امروز با حضور در فرمانداری قم، نسبت به ثبت نام رئیس قرارگاه عمار در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران اقدام کرد.

همچنین حجت الاسلام احمد مبلغی برای حوزه انتخابیه لرستان و حجت الاسلام احمد مومن فرزند آیت الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان برای حوزه انتخابیه استان مرکزی با حضور در فرمانداری قم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند.

حجت الاسلام سید محمد واعظی موسوی نیز از حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی برای حضور در انتخابات پنجم خبرگان ثبت نام کرد.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور از حوزه انتخابیه اصفهان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کاندیداتوری کرد.

حجت‌الاسلام حمزه قربانی یکی از کارکنان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر یکشنبه با حضور در فرمانداری قم، ثبت نام آیت‌الله محمد یزدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را انجام داد.

آیت‌الله عبدالنبی نمازی عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری نیز در این دوره از انتخابات از حوزه انتخابیه اصفهان ثبت نام کرد.

همچنین محمودرضا عبداللهی فرزند آیت الله عبدالمحمود عبداللهی، به نیابت از پدر خود در فرمانداری قم حاضر شد تا کاندیداتوری وی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان اصفهان را ثبت کند.

پیش بینی می‌شود با توجه به ثبت نام نیابتی از وزارت کشور در حوزه انتخابی قم، در روزهای آینده تعداد بیشتری از استادان حوزه، اعضای جامعه مدرسین و خبرگان رهبری برای ثبت نام در فرمانداری قم حاضر شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار