بسته ویژه خبرهای پلیس "تابناک ایلام"
فردي که با اعتماد بي جا به دوستش کارت عابربانک خود را در اختيار او قرار داده بود چوب سهل انگاريش را با برداشت از حسابش خورد .
کد خبر: ۱۴۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 20 December 2015
به گزارش تابناک ایلام،پلیس مظهر امنیت وآرامش برای هرجامعه ای است وهمواره دارای نقش بسیارپررنگی در مداخلات اجتماعی وبرخورد باناهنجاری هاست ،هرچقدرپلیس مقتدر باشد به فراخور آن شاهد جامعه ای امن تر بوده و مردم بااحساس آسایش وامنیت روانی واجتماعی  به زندگی خود ادامه می دهند.دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم:

اعتماد بي جا ، دردسرساز شد

فردي که با اعتماد بي جا به دوستش کارت عابربانک خود را در اختيار او قرار داده بود چوب سهل انگاريش را با برداشت از حسابش خورد .

سرگرد "علي عباسي کساني" رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان ايلام در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: به دنبال شکايت فردي مبني بر برداشت غير مجاز از حسابش موضوع توسط کارآگاهان پليس فتا تحت بررسي قرار گرفت.

وي ادامه داد: بررسي هاي اوليه پليس مشخص کرد: متهم اين پرونده که از دوستان شاکي بود با سوء استفاده از اعتماد مالباخته کارت عابر بانک او را در اختيار گرفته و با استفاده از رمز دوم کارت اقدام به جابجايي و برداشت مبلغ 4 ميليون ريال از حسابش کرده است .

رئيس پليس فتاي استان ايلام گفت: متهم در يک عمليات پليسي دستگير و تحويل مراجع قضايي شد .

وي با اشاره به اينکه مالباخته با اعتماد بي جا به دوستش چوب سهل انگاريش را خورده است از خانواده ها خواست به هيچ وجه کارت هاي بانکي و رمز آن را در اختيار ديگران قرار ندهند.

دستگيري باند خانوادگي قاچاق مواد مخدر در ايلام

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ايلام از دستگيري اعضاي خانوادگي باند قاچاق مواد مخدر و کشف 10 کيلوگرم ترياک از آنها خبر داد.

سرهنگ"علي عزيزي" در گفت گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: به دنبال برخي گزارش هاي مردمي مبني بر حمل و قاچاق مقاديري مواد مخدر توسط يکي از قاچاقچيان شهر ايلام ، موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: با اشراف اطلاعاتي پليس خودرو اين قاچاقچي که در پوشش سفر خانوادگي قصد داشت مقاديري ترياک را وارد استان کند شناسايي شد .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي استان ايلام گفت: طي يک عمليات پليسي خودرو متهم در ورودي شهر ايلام توقيف و مقدار 10 کيلو ترياک از او کشف و ضبط شد .

در اين عمليات همسر و خواهر متهم نز که او را در حمل و نگهداري مواد مخدر همراهي مي کردند دستگير و تحويل مرجع قضايي شدند .

کشف 15 فقره سرقت لوازم داخل خودرو

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان ايلام از کشف 15 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد .

سرگرد "حميد فتاحي "جانشين فرمانده انتظامي شهرستان ايلام درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت:در طي 72 ساعت گذشته در پي مراجعت و تماس هاي مکرر با پليس 110 مبني بر سرقت محتويات داخل خودرو ،پيگيري موضوع در دستور کار مسئولين تجسس کلانتري هاي شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي گفت:پليس پس از بررسي هاي لازم و کار پليسي موفق به شناسايي سارقان و کشف 15 فقره سرقت در اين زمينه شد .

سرگرد فتاحي اضافه کرد: در اين زمينه 11 سارق محتويات داخل خودرو دستگير و به مراجع قضايي دلالت داده شدند.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان ايلام در پايان به شهروندان توصيه كرد: به هشدارهاي پليسي در راستاي پيشگيري از سرقت که توسط کارشناسان انتظامي ارائه مي شود توجه داشته باشند و اماکن و خودروهاي خود را به تجهيزات ايمني از قبيل قفل مركزي، دزدگير،قفل پدال و قفل فرمان مجهز كنند تا امکان سرقت از سارقان سلب گردد.

15فقره سابقه کيفري در پرونده شرور فراري بود

فرمانده انتظامي شهرستان ايوان در استان ايلام از دستگيري شرور سابقه داري خبر داد که با 15 فقره سابقه کيفري تحت تعقيب مراجع کيفري بود.

سرهنگ "شهرام اميريان "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، اظهار داشت: در پي تماس يکي از شهروندان با مرکز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يکفقره نزاع و تهديد به قتل با سلاح گرم توسط يکي از منازعين بلافاصله اکيپ ويژه پليس در محل حاضر شد.

وي ادامه داد: بررسي هاي اوليه پليس مشخص کرد يکي از منازعان از افراد شرور و سابقه دار شهرستان ايوان است که مدتهاست تحت تعقيب مراجع قضايي است .

فرمانده انتظامي شهرستان ايوان گفت: اين فرد شرور با يک قبضه سلاح شکاري ابتدا به سوي مأموران تيراندازي کرد ولي وقتي از اين کار نتيجه اي نگرفت اقدام به خودزني با اسلحه کرد.

وي افزود: مأموران بلافاصله متهم را که زخمي شده بود به مراکز درماني منتقل کردند .

سرهنگ اميريان گفت: بررسي سوابق اين فرد مشخص کرد که او مدت ها پيش با دارا بودن 15 فقره سابقه کيفري از جمله قتل ، سرقت ، خريد و فروش سلاح ، حمل و توزيع مواد مخدر تحت تعقيب محاکم قضايي بوده است .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار