پیکر مطهر نهمین شهید مدافع حرم آذربایجان‌شرقی صبح امروز شهید محمدرضا فخیمی ‌امروز در تبریز تشییع شد.
کد خبر: ۱۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 20 December 2015

به گزارش تابناک تبریز،مردم ولایتمدار و شهیدپرور تبریز، پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پیکر وی را از میدان شهدا تا میدان ساعت تشییع کردند و پس از انجام مراسم عزاداری، انجام تشریفات نظامی و ادای احترام، پیکر مطهر وی را برای خاکسپاری کنار همرزمان شهیدش به وادی رحمت تبریز منتقل کرده و به خاک سپردند.

حاضران شرکت‌کننده در مراسم تشییع با سر دادن شعارهای مرگ بر وهابی، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضدولایت فقیه به دشمنان اسلام هشدار دادند «در صورت آسیب رساندن به حرم‌ حضرت زینب و رقیه (س) در سوریه و حرم اهل بیت در عراق حمام خون به راه خواهند انداخت»

شهید محمدرضا فخیمی هریسی، نهمین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) از استان آذربایجان شرقی است که به تازگی در سوریه و توسط تکفیری‌ها و تروریست‌ها شهید شده است.


علی‌ اصغری مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا گفت: شهید محمدرضا فخیمی، دلیر مرد 24 ساله از اهالی شهرستان هریس و ساکن تبریز بود که در مواجهه با تکفیری‌های جبهه النصره در حلب سوریه به شدت زخمی و پس از دو روز به فیض عظیم شهادت رسید.

وی افزود: مراسم شام غریبان این شهید نیز از ساعت 15 تا 17 در مسجد امام حسین (ع) واقع در چهار راه لاله، خیابان لاله، میدان امام حسین (ع) تبریز برگزار می‌شود.

آذربایجان‌شرقی تاکنون هشت تن از فرزندان برومند خود را به عنوان شهدای مدافع حرم در راه صیانت از آستان متبرک ائمه معصومین (ع) در مناطق فعالیت گروه‌های تروریستی صهیونیستی تکفیری تقدیم اسلام کرده است./فارس

مراسم شام غریبان این شهید نیز از ساعت 15 تا 17 امروز در مسجد امام حسین (ع) واقع در چهار راه لاله، خیابان لاله، میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا فخیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
به نام خداوند
محمدرضا جان شهادتت مبارک
ولی دوریت شدید سخت است .
پسر عموی عزیزم یادت در دلمان جایگاه ویژه ای دارد.
علیرضا فخیمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :