کد خبر: ۱۴۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 16 December 2015

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: طرح سلامت بانوان شاغل در البرز اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بی‌بی عصمت سرافرازی عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان البرز اظهار داشت: توجه به سلامت بانوان شاغل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه بانوات شاغل در منزل نیز به عنوان مربی برای فرزندان خود هستند، افزود: سنجش سلامت بانوان در ادارات یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که در قالب طرحی در دستگاه‌های استان البرز اجرایی می‌شود.

مشاور استاندار البر خاطرنشان کرد: توجه به سلامت بانوان و رفع مشکلات زنان شاغل از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد و باید با اجرای طرح‌های مختلف به اهداف مورد نظر در این زمینه دست پیدا کرد.

سرافرازی گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده طرح سنجش سلامت بانوان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اجرایی خواهد شد و لازم است برای اجرایی شدن بهتر این طرح دستگاه‌های مختلف همکاری و تعامل مثبتی را داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای طرح ساماندهی وضعیت کودکان خیابانی در این استان اشاره کرد و بیان داشت: معضل کودکان کار و حضور کودکان در سطح خیابان علاوه بر بروز مشکلات اجتماعی تأثیرات بسیار منفی را نیز بر آینده این کودکان دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز اقدامات و برنامه ریزیهایی با هماهنگی بهزیستی استان البرز انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار