فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در چهارشنبه آخر سال با اخلال‌گران امنیت و نظم عمومی برخورد شدید خواهد شد و افرادی هم که دستگیر شوند، تا پایان فروردین ماه در حبس می‌مانند.
کد خبر: ۱۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳ 16 March 2015

به گزارش تابناک و به نقل از فارس، بهمن امیری‌مقدم اظهار کرد: در چهارشنبه آخر سال تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا در نظم و امنیت عمومی و آسایش مردم اخلالی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای تامین امنیت و سلامت در کنار مردم قرار دارد، افزود: ما با شادی مردم در چهارشنبه آخر سال مخالف نیستیم اما با این حال با جدیت تمام با مزاحمان نوامیس مردم برابر با قانون برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: امسال رویکرد ما در بحث چهارشنبه آخر سال کوچه محور است که بر اساس آن خانواده‌ها در فضای شادی در کنار یکدیگر در کوچه‌های محلات سطح شهر این شب را سپری کرده و از ایجاد مزاحمت برای دیگران و بروز وقایع ناگوار جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در چهارشنبه آخر سال، عنوان کرد: در این روز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از تردد موتورسیکلت‌ها در سطح شهر جلوگیری می‌شود و خودروهای که سبب راه‌بندان شوند فک پلاک شده و به پارکینگ منتقل می‌شوند و تا پایان فروردین ماه سال آتی ترخیص نخواهند شد.

امیری‌مقدم با تاکید بر برخورد جدی و قاطع با برهم‌زنندگان امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: افرادی که در این روز توسط پلیس دستگیر می‌شوند تا پایان فروردین ماه در حبس می‌مانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار