این روزها سینماهای مشهد با اکران فیلم هایی در ژانرهای مختلف، میزبان علاقه مندان به هنر هفتم است؛ از کمدی کودک و نوجوان گرفته تا درام اجتماعی و فیلم هایی برای مخاطبان خاص که در گروه هنر و تجربه اکران می شود. در این گزارش به فیلم های در حال اکران در سینماهای مشهد نگاهی می اندازیم.
کد خبر: ۱۴۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 14 December 2015
«محمدرسول ا...» همچنان پیشتاز سینمای  ایران
فیلم سینمایی محمدرسوال ا... (ص) که چند ماهی است در سینماهای کشور در حال اکران است، همچنان به عنوان فیلم پیشتاز سینمای ایران به اکران خود ادامه می دهد. 
سینماهای مشهد نیز همچنان این فیلم را در برنامه اکران دارند و علاقه مندان می توانند در سینماهای هویزه، سیمرغ، قدس، پیروزی و آفریقا به تماشای این اثر فاخر بنشینند، اثری که تا به امروز بیش از 14 میلیارد تومان فروش داشته و عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را به خود اختصاص داده است.
شاهزاده روم و خاطره ای شیرین برای کودکان
دیگر فیلم پر فروش این روزهای سینماهای مشهد، پویانمایی «شاهزاده روم» است. فیلمی در ژانر کودک و نوجوان که زندگی مادر امام زمان(عج) را با زبانی شیرین روایت می کند و زیبایی داستانی مذهبی را با جذابیت های پویانمایی به هم می آمیزد. این اثر سینمایی نیز فروش موفقی داشته و با عبور از مرز فروش یک و نیم میلیارد تومان، به عنوان پرفروش ترین فیلم فصل معرفی شده است.
کمدی «بچگیتو فراموش نکن»
کودکان و نوجوانان مشهد این روزها گزینه دیگری هم برای تماشا در سینما دارند. کمدی «بچگیتو فراموش نکن» با بازیگران سرشناسی همچون اکبر عبدی، فرهاد آییش، بهاره رهنما، بهنام تشکر و مهران رجبی لحظات جذابی را برای مخاطبان خود رقم می زند. این کمدی رویای کودکانی را به تصویر می کشد که همیشه آرزوی زودتر بزرگ شدن و قرار گرفتن در جمع بزرگ ترها را دارند اما با گذشت زمان و رسیدن به این آرزو، تازه می فهمند که بهترین روزهای زندگی شان همان دوران کودکی بود.
فیلم های ژانر اجتماعی؛ ناهید، شیفت شب و 2 چهارشنبه
گروه فیلم های ژانر اجتماعی نیز با چند پیشنهاد، مخاطبان سینما در مشهد را به تماشای فیلم دعوت می کند. «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی یکی از این آثار است. روایت زنی به نام ناهید که در خیابان های تهران به دنبال همسرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند. محمدرضا فروتن، لیلا زارع، سحر قریشی و امیر آقایی از جمله بازیگران سرشناس این اثر سینمایی هستند. حال که از ناهید نام برده شد، بد نیست به دیگر فیلم ژانر اجتماعی این روزهای سینما با نام «ناهید» نیز اشاره کنیم. اثری به کارگردانی آیدا پناهنده، که با ایفای نقش ساره بیات و پژمان بازغی درخشیده و جوایز بین المللی را نیز کسب کرده است. 2 اثر اجتماعی دیگر در حال اکران هم نامی تقریبا مشابه دارند که از رخدادهایی در یک روز چهارشنبه روایت می کنند؛ «چهارشنبه 19 اردیبهشت» با بازی نیکی کریمی و امیر آقایی و «چهارشنبه خون به پا می شود» با بازی حامد بهداد، فرامرز قریبیان و همایون ارشادی . «جامه دران» با بازی مهتاب کرامتی، باران کوثری، مصطفی زمانی و پگاه آهنگرانی نیز دیگر فیلم اجتماعی این روزهای سینماهای مشهد است.
فیلم های خاص برای مخاطبان خاص
فیلم های گروه «هنر و تجربه» نیز مخاطبان خاص خود را پیدا کرده است. برگزاری جلسات نقد و بررسی این فیلم ها در مشهد سبب شده است علاقه مندان به فیلم های متفاوت، گزینه هایی را برای انتخاب داشته باشند. خواب تلخ، احتمال باران اسیدی، باز هم سیب داری، اشیا از آن چه در آینه می بینید به شما نزدیک ترند و ماهی و گربه از جمله فیلم های گروه هنر و تجربه است که تا پایان این هفته در سینما هویزه مشهد اکران می شود.این روزها سینماهای مشهد با اکران فیلم هایی در ژانرهای مختلف، میزبان علاقه مندان به هنر هفتم است؛ از کمدی کودک و نوجوان گرفته تا درام اجتماعی و فیلم هایی برای مخاطبان خاص که در گروه هنر و تجربه اکران می شود. در این گزارش به فیلم های در حال اکران در سینماهای مشهد نگاهی می اندازیم.
عبدالهی/خراسان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار