استاندار اردبیل گفت: محصولات کشاورزی متناسب با استانداردهای نوین بسته‌بندی می‌شود که باید در این راستا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جذب شود.
کد خبر: ۱۴۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 14 December 2015

مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار عظیمی در بخش کشاورزی دارد که باید با راه‌اندازی صنایع تبدیلی بتوانیم از بسته‌بندی مناسب و استاندارد این محصولات گام برداریم تا روند صادرات محصولات کشاورزی در اردبیل را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای توسعه صادرات محصولات کشاورزی استانداردسازی مناسب و بسته‌بندی مدرن است، گفت: باید با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد صنایع تبدیل و بسته بندی محصولات کشاورزی گام برداریم.

استاندار اردبیل افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با دانشگاه محقق اردبیل رشته بسته‌بندی محصولات و کالاهای کشاورزی و تولیدی در این دانشگاه ایجاد می‌شود که این امر می‌تواند در زمینه آموزش نوین بسته‌بندی مدرن و استاندارد متقاضیان بسیار موثر باشد.

خدابخش با اشاره به اینکه کشورهای هدف صادرات استان اردبیل، یکی از مولفه‌هایشان برای واردات محصولات، بسته‌بندی شیک و استاندارد است، تصریح کرد: باید در این راستا متناسب با نیاز بازارهای هدف، محصولات مطابق با شرایط روز به صورت استاندارد به کشورهای هدف صادر شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کشور روسیه مقصد بسیار مهمی برای صادرات محصولات کشاورزی استان اردبیل محسوب می‌شود، گفت: باید از این فرصت به دست آمده برای رونق صادرات محصولات کشاوزی استان اردبیل استفاده کنیم که این امر نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و دقیق است.

استاندار اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای نیاز بازار روسیه به محصولات کشاورزی در اردبیل انجام شده و ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا از موقعیت طلایی به دست آمده در راستای توسعه محصولات کشاورزی استفاده کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار