نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، طرح منطقه آزاد تجاری اردبیل هفته آینده به صحن علنی مجلس می‌رود.
کد خبر: ۱۴۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 14 December 2015

حجت الاسلام میرقسمت موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: امروز طرح منطقه آزاد تجاری اردبیل، مهران، سیستان و بلوچستان، بانه و مریوان در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برررسی شد که این امر با تصویب حداکثری نمایندگان حاضر در کمیسیون اقتصادی مجلس هفته آینده برای تصویب به صحن علنی مجلس می‌رود.

وی با اشاره به اینکه جلسه نهایی برای تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل هفته آینده در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده منطقه آزاد تجاری اردبیل به احتمال زیاد با حداکثری آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل که صبح امروز در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور دبیر مناطق آزاد نحوه تصویب آن بررسی شد، شاهد توسعه و رشد اقتصادی استان اردبیل، به ویژه شمال استان اردبیل باشیم.

موسوی افزود: جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیش از 4 ساعت به طول انجامید که در این جلسه قرار شد 5 منطقه آزاد تجاری کشور از جمله منطقه آزاد تجاری اردبیل در اولویت اصلی مجلس شورای اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان اردبیل یکی از خواسته‌های دیرین مردم استان اردبیل است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده کلنگ منطقه آزاد تجاری اردبیل به احتمال زیاد تا پایان امسال در محدوده مشخص شده شهرستان‌های گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار به زمین زده می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار