رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: طرح زمستانی پلیس‌ راه اردبیل برای ارائه خدمات در جاده‌های مواصلاتی استان، از فردا اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸ 13 December 2015

سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و شروع بارندگی‌ها در این فصل طرح زمستانی پلیس راه اردبیل فردا در جاده‌های استان آغاز می‌شود تا خدمات‌رسانی به رانندگان در فصل سرد سال برای ایجاد رانندگی مطمئن و بدون خطر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اکیپ پلیس راه استان اردبیل به‌طور شبانه‌روزی در فصل زمستان به رانندگان خدمات‌رسانی می‌کند، بیان کرد: با حضور مأموران پلیس‌راه اردبیل، در جاده‌های مواصلاتی استان علاوه بر خدمات‌دهی به رانندگان شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهیم بود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی پلیس راه استان برقراری نظم و امنیت برای رانندگان و مسافران در جاده‌های مواصلاتی است تا علاوه بر تسهیل روند عبور و مرور وسایل نقیله شاهد کاهش ترافیک جاده‌ای باشیم.

فتاحی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راه همه ساله همزمان با سراسر کشور در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل نیز اجرایی می‌شود، گفت: علاوه بر اجرای این طرح برای کاهش ترافیک و تصادفات جاده‌ای رانندگان نیز باید نکات ایمنی را به‌طور اساسی رعایت کنند.

وی با اشاره به بارش برف در استان افزود: رانندگان باید در حین مسافرت حتماً از تجهیزاتی نظیر زنجیر چرخ، ضدیخ و وسایل گرمایشی در داخل خودرو بهره‌مند باشند تا در بروز حوادث احتمالی از امکانات موجود در داخل خودرو استفاده کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار