فرمانده نیروی انتظامی گیلان:
فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به افزایش 36 درصدی کشفیات مشروبات الکی داخلی و 39 درصدی مشروبات خارجی، گفت: کنترل مرزهای توسط مرزبانی‌ها و نیروی انتظامی سبب کاهش کشفیات شده است.
کد خبر: ۱۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹ 15 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، سردار ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصلاح امور جامعه در رهگذر فرهنگی انجام می‌شود تا در جامعه جاری و ساری باشد، اظهار داشت: در سال گذشته پنج درصد کاهش خودکشی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در حوزه چاقو کشی و چماق کشی 14 درصد کاهش را شاهد هستیم، افزود: نزاع فردی و جمعی 25 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به افزایش 36 درصدی کشفیات مشروبات الکی داخلی و 39 درصدی مشروبات خارجی، گفت: کنترل مرزهای توسط مرزبانی‌ها و نیروی انتظامی سبب کاهش کشفیات شده است.

سردار قائد رحمتی با بیان اینکه در بحث مواد مخدر شش درصد افزایش کشفیات را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: کشف تجهیزات ماهواره 17 درصد افزایش و در حوزه کشف سلاح 25 درصد افزایش عملکرد وجود دارد.

وی با اشاره به کاهش سه درصدی تلفات تصادفات درون شهری در 11 ماهه گذشته، گفت: در بخش برون شهری هفت درصد کاهش تلفات و در میانگین سر جمع  پنج درصد کاهش تلفات حوادث راهنمایی و رانندگی داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان درباره وضعیت پلیس افتخاری افزود: امسال پلیس اقدام به جذب پلیس افتخاری کرده و در سال آینده هم ادامه دارد، در بین آنها افرادی که شرایط استخدام را دارند در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.

قائدرحمتی تصریح کرد: در سر جمع رسته‌های مختلف 183 نفر از پلیس‌های افتخاری جذب شدند و قریب به یک‌هزار نفر در مرحله استخدام قرار دارند و بالای دو هزار نفر مجوز جذب پلیس افتخاری کسب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مواد مخدر و میزان دستگیری معتادان و توزیع کنندگان مواد 88 درصد افزایش داشته‌ایم و این امر با توجه به طرح پاکسازی و عملیات‌های نیروی انتظامی انجام شد.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان، ایجاد اردوگاه کار اجباری در استان را لازم دانست و افزود: برای نگهداری و جمع آوری معتادان و انجام کارهای اصلاحی در جهت بازگرداندن این افراد به جامعه این اردوگاه لازم است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار