کد خبر: ۱۴۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 07 December 2015

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: تیم‌های امداد و نجات و کوهستان در پایگاه‌های هلال احمر البرز مستقر هستند.

داود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و ادامه بارش‌ها در استان البرز لذا تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب در پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان البرز مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: توسعه خدمات‌رسانی به مردم از مهمترین اولویت‌های ما است و آمادگی ارائه خدمات به مردم را داریم.

معاون امداد و نجات هلال اهمر استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های امدادی نیز در مسیرهای ارتباطی استان البرز تدارک دیده شده است افزود: با استقرار نیروها و تجهیز تمامی پایگاه‌ها به امکانات در حال آماده‌باش کامل هستیم.

رجبی در ادامه سخنان خود با اشاره به مسدود شدن جاده چالوس گفت: در این راستا نیز با توجه به مسدود بودن جاده چالوس و ادامه بارش‌ها نیروهای امداد و نجات در این مسیرها مستقر شده‌اند و عملیات‌های ویژه امدادرسانی را انجام می‌دهند.

وی در بخشی از سخنان خود به انجام عملیات اسکان و امداد به مسافران خبر داد و گفت: شب گذشته نیز به دلیل برف و کولاک شدید برخی از مسافران که در محور اشتهارد در راه مانده بودند نیز اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز با تأکید بر اینکه گشت‌های امداد و نجات در این استان در حال امدادرسانی به مردم هستند افزود: جمعیت هلال احمر استان البرز دارای 11 پایگاه ثابت و سیار است که از این تعداد سه پایگاه مربوط به جاده کرج ـ چالوس، سه پایگاه آزادراه کرج ـ قزوین و بقیه پایگاه‌ها در سایر مناطق استان مستقر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار