کد خبر: ۱۴۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 06 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تیم فوتبال صبای قم آخرین بازی خانگی خود از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر ملوان بندر انزلی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری هفتمین مسابقه خانگی صبای قم با تیم رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی ذوب آهن اصفهان، شاگردان علی دایی آخرین بازی خانگی خود از نیم‌فصل نخست لیگ برتر را برابر ملوان بندر انزلی برگزار می‌کنند.

البته صبای قم که با استفاده از تعطیلات لیگ برتر در وضعیت خوبی به سر می‌برد، پیش از رویارویی با تیم ملوان بندر انزلی در آخرین بازی خانگی نیم‌فصل نخست، در هفته سیزدهم بازی‌ها لیگ برتر با تمام توان خود تیم سیاه‌جامگان مشهد را شکست داد تا 22 امتیازی و به فاصله چهار امتیازی صدر جدول برسد.

تیم صبای قم که از 6 بازی خارج از خانه انجام شده خود بعد از کسب برتری در هفته سیزدهم برابر تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد یک برد، چهار تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و یک بار طعم پیروزی را نچشیده،‌ در ششمین میهمانی این فصل خود برابر رقیب مشهدی به دنبال کسب سه امتیاز به برتری دو بر یک رسید.

بعد از پیروزی‌های بسیار خوب و با ارزشی که صبای قم در هفته‌های پنجم، هفتم، نهم و یازدهم برابر تیم‌های فوتبال پدیده مشهد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز کسب کرد، صبا با کسب نخستین برد خارج از خانه در میهمانی تیم سیاه‌جامگان مشهد بار دیگر به رتبه چهارم جدول رسیده است.

صبای قم بعد از سومین تعطیلی متوالی 20 روزه لیگ برتر، در هفته دوازدهم فصل جاری مسابقات فوتبال باشگاه‌‌های برتر کشور جام خلیج‌فارس،‌ در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و مقابل شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی به تساوی بدون گل رضایت داد.

صبای قم با توجه به تساوی با تیم ذوب‌آهن اصفهان از جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر به مکان ششم آمد ولی با توجه به بازگشت بازیکنان کلیدی خود از بند مصدومیت و دوران محرومیت نظیر ابوالقاسم دهنوی و محمدهاشم بیک‌زاده، و همچنین اضافه شدن فرید کریمی از تیم تراکتورسازی به این تیم توانست تیم سیاه‌جامگان را ببرد و بار دیگر به مکان چهارم بازگردد، ضمن اینکه اکنون برای ادامه موفق بازی‌های خود در لیگ وضعیت خوبی دارد.

صبای قم فصل گذشته در هفته دوم نیم‌فصل نخست لیگ چهاردهم در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندر انزلی رفت و این تیم را در حضور تماشاگران خودی متوقف کرد اما در دیدار برگشت نیز در ورزشگاه یادگار امام قم با ملوان نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب نکرد.

دایی به عنوان یک مربی با تجربه به خوبی می‌داند که در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر تیم ملوان بندر انزلی کار بسیار سختی پیش‌رو دارد و باید با اتکاء به توان بازیکنان با تجربه خود و حمایت تماشاگران قمی که این‌ هفته‌ها حضور گسترده‌ای در ورزشگاه یادگار امام قم دارند از سد ملوان عبور کند.

اهمیت کسب سه امتیاز از دیدار خانگی هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای صبای قم که در روز یکشنبه بیست و دوم آذر ماه از ساعت 15:15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، به دلیل این است که صبا باید در هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به مصاف تیم مدعی و صدرنشین استقلال تهران برود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار