کد خبر: ۱۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲ 15 March 2015
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به ارکان اصلی پیشرفت و موفقیت ملت ایران در 36 سال گذشته گفت: ولایت‌پذیری، شهادت‌طلبی، حکمت، معنویت و صمیمیت و مهربانی پنج رکن اصلی در پیشرفت و موفقیت این ملت است.
به گزارش فارس سردار علی استادحسینی اظهار داشت: شهدا به ما آموختند که در بدترین شرایط با تکیه بر ایمان به خدا، شجاعت، استقامت، روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و پیروی از ولایت در برابر دشمنان نظام اسلامی پیروز میدان‌ها خواهیم بود.
وی تأکید کرد: امروز به برکت خون شهدا، آمریکا و زورگویان جهان در برابر ملت ایران، خوار و ذلیل شده‌اند.
این مسئول با اشاره به ارکان اصلی پیشرفت و موفقیت ملت ایران در 36 سال گذشته گفت: ولایت‌پذیری، شهادت‌طلبی، حکمت، معنویت و صمیمیت و مهربانی پنج رکن اصلی در پیشرفت و موفقیت این ملت در 36 سال گذشته بوده است.
وی با بیان اینکه به رغم توطئه‌ها و ترفندهای مکرر دشمنان اسلام، ملت مسلمان ایران توانسته با موفقیت مسیر الهی خود را طی کند، افزود: حماسه‌های شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، درس شجاعت به ملت‌های آزاده جهان داد و امروز این حماسه‌ها موجب شده تا دشمنان نتوانند تهدیدهای نظامی علیه کشورمان عملی کنند.
استادحسینی با عنوان اینکه آمریکایی‌ها هیچ‌گاه از فشارها علیه ملت ایران دست‌بردار نیستند، گفت: آمریکایی‌ها هدفشان این است تا ایرانیان از دین و ارزش‌های معنوی خود دست بردارند و تجربه 36 سال گذشته نشان می‌دهد که کاخ سفید، به رغم تغییر در تاکتیک‌ها در راهبرد خود علیه کشورمان مسیر همیشگی خود را ادامه می‌دهد.
فرمانده سپاه استان البرز با یادآوری اینکه شهدا با شعار نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی وارد میدان جنگ با دشمن شدند، اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی بدانند خون شهدا، امام (ره) و رهبری معظم انقلاب در رگ‌های فرزندان رزمنده و عاشورایی این آب و خاک جاری است و اجازه کوچک‌ترین تعرض به دشمنان داده نخواهد شد.
وی در پایان پیشتازی ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و نظامی به ویژه در عرصه هوا فضا را به برکت رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اگر دشمنان بخواهند علیه کشورمان تهدید نظامی عملی کنند، به طور قطع شکست خواهند خورد و امروز ایران اسلامی، در هوا، دریا و زمین دارای قدرتمندترین نیروی نظامی در جهان و منطقه است.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار