فرماندار اردبیل گفت: اردبیل برای استقبال از دو شهید گمنام آماده شده است.
کد خبر: ۱۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸ 14 March 2015
به گزارش ایرنا ، جواد زنجانی در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور افزود: این شهدا روز یکشنبه 24 اسنفدماه وارد فرودگاه اردبیل شده و مراسم شبی با شهدا در همین روز در مسجد میرزا علی اکبر اردبیل برگزار می شود.

وی بیان کرد: صبح روز دوشنبه 25 اسفند نیز بعد از برگزاری مراسمی در امامزاده صالح اردبیل نماز این شهدا در صحن بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اقامه می شود.

وی اظهار کرد: پس از برپایی نماز نیز در مراسمی رسمی و تشریفاتی شهدا در حوزه علمیه صالحیه مسجد جامع اردبیل به خاک سپرده می شوند.

زنجانی ، پیشرفت های کنونی کشور در عرصه های مختلف را مرهون خون پاک شهدا دانست و تداوم راه آنها را وظیفه جامعه اسلامی دانست.

وی افزود: شهدا و ایثارگران دفاع مقدس نقشه راه توسعه و ترقی هستند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و ما باید هر لحظه یاد و خاطره آنها را زنده نگهداریم.

فرمانده بسیج منطقه اردبیل هم در این جلسه از اعزام 15 کاروان زیارتی راهیان نور دانش آموزی به شمال غرب و جنوب کشور در سال جاری خبر داد.

سرهنگ شکر الله عبدی افزود: این کاروان ها شامل پنج هزار و 500 نفر بودند که بدون کوچک ترین حادثه ای به مناطق جنگی اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام سه کاروان زیارتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در آستانه عید و عید نوروز گفت: دو کاروان شامل خواهران و یک کاروان مختص برادران است.

وی با بیان این که برای این اعزام چهار دستگاه خودروی سبک و دو دستگاه آمبولانس نیاز است خواستار همکاری دستگاه های مرتبط برای اختصاص این تجهیزات به کاروان ها شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار