نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش:
این میزان تسهیلات بانکی با مدت بازپرداخت سه و پنج ساله و کارمزد 17درصد همراه با پنج درصد یارانه دولت به کشاورزان در زمینه دامداری، مرکبات، چای، فندق و کارخانجات صنایع تبدیلی توسط سه بانک عامل اعطا می شود.
کد خبر: ۱۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰ 14 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ 13 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای جبران خسارت ناشی از سرمازدگی و خشکسالی به باغات املش خبر داد.

محمدمهدی رهبری روز شنبه در دیدار با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان املش اظهار کرد: این میزان تسهیلات بانکی با مدت بازپرداخت سه و پنج ساله و کارمزد 17درصد همراه با پنج درصد یارانه دولت به کشاورزان در زمینه دامداری، مرکبات، چای، فندق و کارخانجات صنایع تبدیلی توسط سه بانک عامل اعطا می شود. 

وی هدف از برگزاری این نشست ها را بررسی مشکلات و کاستی ها و یافتن راه حل هایی برای رفع آنها عنوان کرد.

صدور مجوز حق برداشت شن و ماسه به بخش خصوصی به جای شهرداری ها و تعاونی دهیاران، بالا بودن سقف سن بیمه روستایی عشایری، پیگیری طرح جامع استخدامی دهیاران، مشکل جایگاه دفن زباله روستایی، لایروبی استخرها و انهار و بازسازی سریع سردهنه های تخریب شده، کندی روند صدور سند مالکیت روستایی، مشکلات و موانع تغییر کاربری زمین های داخل بافت روستاها، نداشتن شانه خاکی بسیاری از راه های روستایی بویژه مسیر البرز از جمله مشکلات طرح شده توسط اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای املش شمالی و جنوبی بود.

شهرستان املش در شرق استان گیلان، سه هزار و 500 هکتار اراضی برنج کاری با برداشت متوسط سالانه 15 هزار تن شلتوک، پنج هزار و 200 هکتار باغ چای و نزدیک به سه هزار هکتار باغ مرکبات دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار