رئیس سازمان نظام مهندسی استان همدان گفت: خروجی دانشگاه ورودی سازمان نظام مهندسی شده و خیل عظیمی از فارغ‌التحصیلان به این سازمان مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 02 December 2015

رئیس سازمان نظام مهندسی استان همدان گفت: خروجی دانشگاه ورودی سازمان نظام مهندسی شده و خیل عظیمی از فارغ‌التحصیلان به این سازمان مراجعه می‌کنند.

به گزارش فارس؛ امیر متین‌فرد  در مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای منتخب هفتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان اظهار کرد: در سال 92، 90 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری و در سال 93 نیز 140 هزار میلیارد تومان در مدیریت صنعت هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان یک سرمایه ملی است، گفت: قانون مصوب مجلس 16 بند در حفظ این سرمایه را به عهده هیئت مدیره قرار داده و باید سرمایه ملی حفظ شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان همدان با بیان اینکه با رعایت اصول استاندارد ملی ساختمان، طول عمر ساختمان در حال افزایش است، افزود: امیدواریم دغدغه‌ای که دولت در این زمینه دارد، مورد توجه قرار گرفته تا شاهد افزایش طول عمر ساختمان باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی 67 پرسنل دارد که 19 نفر از آنها خانم و 49 نفر آقا هستند، خاطرنشان کرد: 9 دفتر نمایندگی در سطح استان تشکیل شده و هیئت مدیره در کل استان نظارت دارد.

متین‌فرد با اشاره به رعایت استاندارد ملی ساختمان در تمام نقاط استان گفت: در نقاط دور افتاده نیز به این مسئله توجه خاصی داریم.

وی با بیان اینکه خروجی دانشگاه ورودی سازمان نظام مهندسی شده و خیل عظیمی از فارغ‌التحصیلان به این سازمان مراجعه می‌کنند، افزود: سازمان نظام مهندسی نیرو نمی‌گیرد و این مسئله سهمیه‌ای نیست بلکه رکود بازار و توقعاتی وجود دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان همدان با بیان اینکه طبق قراردادی با دانشگاه بوعلی‌سینا به دنبال آموزش علوم جدید هستیم، خاطرنشان کرد: خدماتی که مورد نظارت سازمان نظام مهندسی قرار می‌گیرد، آزمایشگاه‌های ژئوتکنیک و جوش است.

وی در پایان بیان کرد: سعی شده است مجریان به سمت ارائه خدمات واقعی سوق یابند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار