فرماندار سرعین گفت: این شهر توریستی با حمایت های ویژه به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری درمانی کشور تبدیل می شود.
کد خبر: ۱۳۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 30 November 2015
به گزارش ایرنا ، عاطف ناصری روز دوشنبه در نشستی با مدیرکل تامین اجتماعی و اعضای جامعه اقامتی استان اردبیل ، حمایت از بخش خصوصی را جزو ایده آل های دولت در مسیر تحقق این هدف دانست و افزود: از قابلیت ها و پتانسیل های آبهای معدنی منطقه می توان برای تحقق این هدف بهره گرفت.
او گفت: شهرستان سرعین سالانه بیش از پنج میلیون گردشگر را پذیرایی می کند و به عنوان مقصد گردشگری درمانی نیازمند توسعه امکانات بهداشتی - درمانی و گردشگری است و احداث بیمارستان تامین اجتماعی در این منطقه نیز از ضروریات است.
او با اشاره به این که هم اکنون بیش از 80 درصد بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان سرعین در حوزه گردشگری فعالیت می کنند
از مسوولان اداره کل تامین اجتماعی استان خواست با تسقیط پلکانی بیمه کارفرمایان حوزه گردشگری ، زمینه تداوم بیمه کارگران این بخش را فراهم کنند.
بذری مدیرعامل جامعه اقامتی استان اردبیل هم در این نشست از وجود 217 عضو جامعه اقامتی خبر داد و گفت: این اعضا در قالب هتل ، هتل آپارتمان و مراکز اقامتی تشکیل شده است.
او افزود: در نیمه دوم سال به دلیل کاهش حضور گردشگران حدود 50 درصد از مراکز اقامتی این شهرستان نیمه تعطیل شده و واریز حق بیمه کارگران به کارفرمایان را دچار مشکل می کند.
احد پنبه ای مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل نیز از وجود بیش از دو هزار و 500 بیمه شده در سرعین در یک سال گذشته خبر داد.
شهر سرعین با داشتن آب و هوای مطبوع ، دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس در 27 کیلومتری غرب اردبیل بیش از چهار هزار و450 نفر جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار